2018. április 11., szerda

SMINK | Soph x Makeup Revolution



Sziasztok!

Múlthéten érkezett meg a már iszonyatosan régen áhított Soph x Makeup Revolution paletta a Pink Pandáról. Igazából mióta kijött azóta szerettem volna már magaménak tudni, de sajnos nem jeleskedem a külföldről való megrendelésben, így csak reméltem, hogy kapható lesz majd valahol. Nemrégiben meg is láttam, hogy a Pink Pandának már van, de sajnos nem volt olyan kedvező számomra az ajánlat, mert majd' 1000 Ft a házhoz szállítás nem annyira tetszett nekem, meg hát a paletta is majdnem 5000, ami igazából annyira nem sok, sőt. Egy ilyen jó minőségű palettánál szerintem korrekt ár, csak azért sosem volt szívem ennyit kiadni. De most jön a jó hír, hogy a Facebook oldalon egy hirdetésben megláttam a 20%-ot adó kuponkódot a rendeléshez, így már nem is volt kérdés, hogy az enyém lesz. Egyébként a palettákkal mindig úgy vagyok, hogy félek megtörni a szép felszínüket, mert olyan kis tökéletesek, de hát nem azért veszem őket, hogy csak nézegessem, így már párszor használtam is. Nekem nagyon tetszenek a színek, de inkább a mattokkal vagyok megelégedve. Szerintem a csillámosabbaknak a tetejét még meg kell "kezdjem", hogy nem peregjen le hamar a csillám róla, mert valamiért ecsettel nem tudom szépen felvinni. 
Ennél a sminknél is használtam csillámosat (sőt kettő keverékét), de a képeken szinte egyáltalán nem látszik, pedig élőben szerintem szép volt a finish. 
Először is feltettem az alap sminkemet, ami hát, ha követtek tudjátok, hogy egészen egyszerű (ha érdekel titeket az alap sminkem, és szeretnétek posztot, akkor írjátok meg), s aztán jött a szemsmink. A szemhéj alapozás után a Pancakes elnevezésű nude színt vittem fel, hogy legyen mire építenem. Ezután jött egy világosabb, korallos színt (a Pumpkin) a mélyítővonalamba, annak is inkább a belső részére vittem fel. Ezután jött egy sötétebb, téglásabb szín a mélyítővonal külső részébe, ez a Danger elnevezést viseli. A mozgó szemhéjamra került az a két csillámos szín (Festive Flame, Copper Coin), amik szerintem nagyon passzolnak ehhez a meleg színvilághoz. A végén eldolgoztam a széleket és egy szempillaspirállal koronáztam meg. A számra egy nude rúzst tettem, s utána a két csillámos színből tettem még rá, amolyan kiegészítés gyanánt.


Ti szeretitek az ilyen erősebb sminkeket? 
Sok szeretettel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett és nagyon jól áll! :)
    Én is be szeretném majd szerezni ezt a palettát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm, aranyos vagy!! Mindenképpen ajánlom Neked! :D

      Törlés
  2. Gyönyörű smink és gyönyörű képek ☺
    Engem érdekelne a mindennapos sminked ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Akkor szerintem a legközelebbi sminkes poszt arról fog szólni :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...