2018. július 15., vasárnap

OUTFIT | Basketball orange



Sziasztok!

Ezt az outfit posztot először nem is annyira akartam itt veletek megosztani, azt hittem csak Instára (@brigiis) fogok feltölteni képeket, de aztán végül meggondoltam magamat, bár nem is tudom, hogy pontosan miért.
Akkor került sor erre a fotózásra, amikor a Balatonnál nyaraltunk, hiszen a hotelnél, ahol megszálltunk mindenféle sportpálya volt, köztük kosár is, s mivel Dani imádja ezt a sportot, lementünk egy kicsit dobálni, ami pedig a szettet illeti, véletlen volt az egész. Vagyis az a része volt véletlen, amikor bepakoltam a holmikat a kis bőröndömbe, mert miután már rájöttem, hogy a narancs tökre passzol ehhez a környezethez, már menthetetlen volt a dolog.. ;)
A nadrágot még valamikor az írásbelik után rendeltem a H&M honlapjáról, mert valami oknál fogva nevetséges áron vesztegették, azt hiszem 1490 Ft körül volt, viszont sajnos mostmár megint 2990 Ft --> LINK. Egyébként nagyon jó ez a naci, kényelmes és ha össze is gyűrődik, egészen gyorsan kirúgja magát. Lenge anyag, mégsem látszódik át és én egyszerűen imádom, olyan kis nyárias az egész!
A felsőt szintén leárazva vettem a Reserved-ben még az utunk előtt egy nappal, s éppencsak hogy megpillantottam és tudtam, hogy ő kell nekem, az pedig, hogy csak 1995 Ft volt, az teljesen elragadott, szóval egyértelmű volt, hogy jön velem. Azt hiszem, hogy ezt még mindig lehet kapni, és ugyanennyiért. Én a Pólus-ban vettem, mert oda járok a legtöbbet, így szinte csak erről az üzletükről tudok véleményt alkotni. 
A cipőmet pedig már láthattátok ebben: LINK : a posztomban, nagyon szeretem, igaz, hogy még néha mindig feltöri a bal lábamat, de azért elnézem neki. 
Igaz, hogy most egy kosárlabda volt a kieégszítőm, de remélem elnézitek nekem ezt a kis "bakit", hiszen erre a nyaralásra nem igazán hoztam semmiféle táskát. 


top: Reserved // shorts: H&M // espadrilles : Deichmann // sunglasses : Six
photos : Molnár Dániel 

Ti mennyire gyakran hordotok narancssárgát? 
Szerettek kosarazni? 
Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...