2016. február 8., hétfő

Fotóstanfolyam I.

Sziasztok!

Lehet páran olvastátok a Facebook oldalon azt a posztomat, amiben meséltem picit, hogy hétvégén fotóstanfolyamra járok. Eddig még csak két órán vettem részt, mert most hétvégén sajnos nem tudtam elmenni, pedig a tájfotózás volt a téma (de szerencsére belehet pótolni!). Jövőhéten pedig a photoshop rejtelmeibe vezetnek be minket, aminek nagyon örülök!
Egyébként az egész úgy néz ki, hogy 6 hét alatt 48 órában van elméletünk és gyakorlatunk egyenlően felosztott óraszámban, ami igazából annyit tesz, hogy 4 óra elméletből és 4 óra gyakorlatból áll 1 nap.
Első alkalommal a fényképezőgép használatát vettük, és az ilyesféle technikai dolgokat, aznap a Nemzeti Színházhoz mentünk, hogy megmutassuk mit is tanultunk. Nem is lett volna baj semmivel, hiszen csodálatos szobrok vannak a színház előkertjében, amiket mindenféle szemszögből lelehet fotózni, csak olyan hideg volt, de tényleg olyan hideg, hogy mi is szoborrá dermedtünk, viszont legalább lett sok szép képünk.
A második órán a kompozícióról tanultunk, tudjátok aranymetszés meg ilyen furcsa fogalmak, és nem igazán értettem azt, hogy így kell fényképezni, de mégis vannak kivételek, szóval itt kicsit összekuszálódott bennem a dolog, de aztán hagytam. :')
Szentendrére mentünk gyakorlatra, és itt nagyon örültünk, mert szép időnk volt, sütött a nap is!
Erről a két napról hoztam el az általam a legjobbnak vélt képeket, remélem Nektek is tetszenek majd, hiszen egyrészt azért jelentkeztem a tanfolyamra, hogy fejlesszem magam és később szebbnél-szebb képekkel áraszthassalak el benneteket! :*

I. óra

II. óra

Ti jártatok már bármilyen tanfolyamon? :*
Szeretettel, Brigi

6 megjegyzés:

  1. Szia Brigi!
    Gyönyörű képek lettek! Egyszer én is szeretnék részt venni egy ilyesmi tanfolyamon, bár előbb egy rendes gépet kell beszereznem, mert még elég kezdő vagyok. :) Nagyon szeretem a blogodat, csak így tovább!
    Flor

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, aranyos vagy, én sem tükörreflexes géppel kezdtem, viszont azt is nagyon szerettem, egy Nikon darab volt. Ráadásul az "én" tanfolyamomra lehet jelentkezni bármilyen géppel! És én sem vagyok túl profi, de igyekszem a blog miatt. :)

      Törlés
  2. Szia Brigi,

    milyen géppel készültek ezek a képek? Nagyon tetszenek. Illetve hová jársz tanfolyamra?
    Köszönöm,
    Detty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen! Egy Canon 1200D-m van, imádom! És a: www.fotosiskola.hu hétvégi tanfolyamára járok most éppen. :)

      Törlés
  3. Szia Brigi! Rohadt jók a képek! :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...