2014. augusztus 25., hétfő

Back to school | supplies haul


Sziasztok!

Sajnos már az augusztust tapossuk, és már nincs csak szűk egy hét az iskolakezdésig. Gondoltam idén is készítek egy sorozatot, amiben a sulira hangolódok rá. Először úgy véltem, hogy a tanszereket mutatom meg haul gyanánt, mégiscsak ezek jutnak eszünkbe először a sulikezdésről. Mintha tavaly említettem volna, hogy ezt imádom legjobban a nyár végében. Komolyan egyszerűen odavagyok a tanszerekért, bár szerintem ez azért van, mert anyukám papírírószerben dolgozik. Na de nem is ecsetelek itt tovább, inkább megmutatom miket vettem/szereztem az idei tanévre!:*
*Ami alá nincs ár vagy hasonló írva, azokat anyukám boltjából szereztem.*

Annyira aranyosak ezek a füzetcímkék! 18 db/cs és csomagja csak 149 Ft volt a Tescoban.

A Tescoban találtam rá erre a pillangós A/4-es mappára is, mindössze 199 Ft-ba került.

Ez a bajuszos rajzszög készlet a Kik-ből van és csak 290 Ft-ba került. Ugye milyen cuki?!

Ti már bevásároltatok?
Sarah♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szupi cuccokat vettél :) A felső képen lévő két mappa anyukád üzletéből van? És az Eiffel tornyos füzet is? :) Azok a kedvenceim!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, mind onnan vannak. Én is nagyon szeretem őket!:)

      Törlés
  2. Nagyon jó cuccokat vettél :)
    Én nagyon szeretem megnézni a sulis szerzeményes videót vagy bejegyzést :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...