2014. augusztus 21., csütörtök

OUTFIT | Flower Patterned

Sziasztok!

Nem rég szereztem be ezt a cuki virágmintás gyerek szoknyát a Hádából. Annyira kis aranyos és ráadásul skater skirt, szóval a fazonja is tökéletes. Nem igazán kedvelem a színes dolgokat, mindig inkább a fekete, fehér, barna, bordó, szürke dolgokat emelem le a polcokról. Most sem volt másképp, de egyáltalán nem bánom, szerintem fel lehet dobni az ilyen szetteket egy két "színesebb" kiegészítővel. Most erre a címre az órámat neveztem ki.

Facebook és Ask.fm oldalamon keressetek nyugodtan!:* 

Felső - h&m
Szoknya - Háda
Szandál - CCC
Karkötő - Betly
Óra - Bijou Brigitte
Nyaklánc - Kínai



Ti hogy álltok a színes dolgokhoz?

Sarah♥

6 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon szép a blogod és a képek is gyönyörűek :) Kifinomult stílusod van az már biztos.
    Ha gondolod te is nézz be hozzám, kommentelj, kövess vagy ami jólesik. Köszi előre is :) További kellemes nyarat és kreatív blogolást. http://szepsegpotty.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) Nagyon szépen köszönöm, mindig úgy örülök az ilyen kommenteknek! Majd bekukkantok hozzád is!:* Viszont kívánom!

      Törlés
  2. Szia!:) Szuper a blogod, nagyon tetszenek a bejegyzéseid.:)
    Imádom a szoknyád:)
    Én személy szerint szeretem a színes ruhákat, és kiegészítőket.:)
    http://patricia-universe.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez az összeállítás,kifejezetten tetszik a szoknya és a hajad is :) Jól áll,hogy középen van elválasztva a hajad,és ez a barna szín is teli találat . Én személy szerint a White Hairben vágattam le anno hajam ilyen fazonra,azóta már megnőtt,de még mindig nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!:) Ez az eredeti hajszínem és mindig mondják az ismerőseim, hogy a hajam fekete. És én nem értem miért mondják ezt:DD Viszont még nem voltam abban a fodrászatban, nekem itt a közelben van egy kis szokásos helyem és oda szoktam menni.:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...