2014. augusztus 18., hétfő

Wishlist | Autumn

Sziasztok!

Úgy vettem észre, hogy ezek a kívánságlistás bejegyzések elég népszerűek, így gondoltam készítek egyet, amiben megmutatom, hogy én miket szeretnék őszre a gardróbomban tudni. Vagy esetleg már megvan(nak), csak őszre tervezem őket felvenni. Amúgy imádom az őszt! Nem mellesleg ez a kedvenc évszakom. Nagyon szeretem a kabátokat, a sálakat, a sapkákat és az egyéb ilyen őszies/télies kiegészítőket.
Ti hogy viszonyultok ehhez az időszakhoz? Szeretitek a lehullott leveleket gyűjtögetni, vagy csak egy erdőben sétálni a vastag avarszőnyegen?
Egy cuki fekete kalap
 Az áhított fehér pulcsi
 Bordó pulcsi
 Kockás sál
 Fekete táska
 Fekete szíjú, régi stílusú karóra
 Térd főlé érő zokni
 Lovas cipő
 Nike Free run
Ti miket szeretnétek őszre?

Sarah♥

4 megjegyzés:

  1. a lovascipő nekem kipipálva hehehe ráadásul műbőr

    VálaszTörlés
  2. nekem is alakul már az őszi kívánságlistám, a te kiválasztott termékeid is nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok a tiédre is! Majd linkeled? Köszönöm!:*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...