2016. március 9., szerda

HAUL | This is my heaven



Sziasztok!

Az elmúlt két hétben igencsak megszedtem magam Hádás szerzeményekkel, hiszen volt az 50%-os akciójuk is, s a tavaszi áruk is megérkeztek az üzletekbe, amit már izgatottan vártam. Annyira szeretem, hogy mindig találok újabb és újabb csodákat. Egyszerűen nem tudom szavakba önteni. ^^
A másik pedig az, hogy olyan jól tud esni, ha megdicsérik a ruhámat, megkérdezik honnan van, én pedig nagy mosollyal közlöm, hogy a Hádából. Egyébként azt is sokszor mondják, hogy nem gondolnák, hogy "használt", pedig így van. Én szeretek innen vásárolni, mert tudom, hogy nem jön velem szemben az utcán hatszáz másik, de szerintem Ti is így vagytok ezzel, nemde? ;)
A legjobban viszont az esik, mikor olyan dolgot találok, amit így itthon csak úgy nem tudnék megvenni, vagyis az esetek 98%-ban így van, hiszen a legtöbb angol márka, és sajnos még nem hoztak még be üzletet Magyarországra. Pedig mennyire tetszene, ha például egy Primark vagy egy Forever21 mindig kéznél lenne. És még plusz jó pont, hogy a bolti árnál sokkal olcsóbban jutok hozzá a ruhadarabokhoz. Biztos, hogy unjátok, hogy ennyit tudok róla beszélni, hiszen régebben is nagyon sokszor említettem, hogy milyen közel áll a szívemhez ez az üzletlánc, már jó pár éve!
H&M blúz - 1499 Ft
New look blúz - 1799 Ft
New look ujjatlan - 749 Ft
Tu kimono - 1799 Ft
Forever21 kimono - 1499 Ft
Mexx blúz - 1499 Ft

River Island rövidnadrág - 270 Ft
Yves Saint Laurent neszesszer -  799 Ft
Kincsekre lehet lelni! 
Ha bármi kérdésetek vagy észrevételetek van, nyugodtan írjátok meg! :*
Szeretettel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Ugyanilyen neszesszerem volt. :) Egy YSl karácsonyi csomaghoz volt. Szempillaspirál, rúzs és mini korrektor-highlighter volt benne. :)
    Klassz dolgokat szereztél be. Én a győri Hádákban mindig csak bóvlikat találok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj akkor te jobban jártál:P Sajnos ebben nem volt semmi. Viszont sajnálom, hogy Győrött nem olyan jók a Hádák :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...