2016. március 14., hétfő

Tavaszi nyereményjáték

Sziasztok!

Olyan szép időnk van ma, gondoltam megleplek benneteket egy kis húsvéti-tavaszi ajándékkal.
Szerintem nem csak én szeretem ennyire ezt az időszakot, ahogy látjuk feléledni a természetet, hogy a szobánkat kidíszíthetjük szebbnél-szebb virágokkal (főleg sok tulipánnal!) és hogy már reggelente madárcsicsergésre kelhetünk,  no meg persze a csodálatos motorhangokra . A húsvét is nemsokára itt van, emlékszem a tavalyira, mintha tegnap lett volna, esküszöm csak úgy elszállnak a hetek és a hónapok, hogy észre sem veszem, de már egy éve, hogy az új fényképezőgépem is megvan. Sok dolog lesz ebben az évben, ami viszonylag új lesz majd, de mindennel meg kell birkózni, ami szembejön velünk.
A játék szinte ugyanúgy fog zajlani, mint az eddigiek, csak más lesz a nyeremény. Ezúttal két Flormar körömlakkot, két igazi tavaszias színt, egy mentazöldet és egy babarózsaszínt fogok kisorsolni, egy h&m-es karkötő és két aranyos csibés gyertya társaságában.

Ahhoz, hogy megnyerd légy:
- feliratkozott blogolvasóm
- like-olója a facebook oldalamnak
- magyarországi postacímmel rendelkező lakos

De plusz esélyeket is szerezhetsz azzal, ha:
- követsz instagramon
- megosztod facebookon
- csicseregsz róla twitteren
- kiteszed a blogod oldalsávjába linkkel együtt

Kérlek írd meg nekem kommentbe az e-mail címedet, hogyha nyersz tudjalak értesíteni, csak így fogadom el a jelentkezésedet, e mellé azt, hogy hol milyen néven követsz és ha esetleg megosztottad, akkor annak a linkjét is kérlek írd le nekem.

Mindenkinek sok sikert kívánok!

A játék március 14. március 25. között zajlik!
Eredményhirdetés még 25.-én este, és kérlek benneteket, hogy mihamarabb küldjétek el nekem a címeteket e-mailben, hogy a csibék még időben érjenek oda, hogy húsvétolhassanak ők is egy jót! :*

Szeretettel, Brigi

31 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Az e-mailem: jennii.reader@gmail.com, emellett facebookon és instagramon is követlek: Jenníí Oláh és jenniiolah néven! :)
    Plusz FB-n is megosztottam a játékot: https://www.facebook.com/olcshii.canibaal/posts/976838892370618?pnref=story

    Öleléés! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! Örülök, hogy jelentkeztél!
      +2 esélyed lesz megnyerni a csomagot! :*

      Törlés
  2. Szia Brigi! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra:
    Nixon néven vagyok feliratkozott olvasód,
    FB-n Bizsumánia szépségblog nevében követlek és Mo. postacímem is van amit alig várok, hogy elküldhessek email-en :D Email: bizsumaniablog@freemail.hu

    Plusz esélyeim:
    Instagramon bb_nixon néven követlek,
    Fb megosztásom linkje : https://www.facebook.com/profile.php?id=100009499697260#
    És a blogom oldalsávjába is kitettem a játékfelhívást.

    Köszönöm a lehetőséget!


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! Reméljük, hogy elküldheted a postacímedet! ;)
      Te plusz három eséllyel indulsz. :*

      Törlés
  3. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra. :)
    e-mail: drewcoelheart@gmail.com
    Lájkoltam a facebook oldalt Fülöp Sára néven.
    Plusz esélyként követlek Instagramon drew_coel néven, illetve Twitteren is megosztottam a játékot (https://twitter.com/sateenkaarigirl/status/709463198878011394 - remélem, jó linket másoltam be :D).
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép estét Neked! :)
      Örülök, hogy játszol, te plusz két eséllyel indulsz!

      Törlés
  4. Szia,
    én is jelentkezni szeretnék.
    Patrícia Kutasi néven követlek.
    patriciakutasi1206@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja és instán is követlek Patrícia Junkie néven

      Törlés
    2. Sziaa! :)
      Köszönöm, hogy jelentkeztél, +1 esélyed van.

      Törlés
  5. Szia, szeretnék jelentkezni a játékra :)

    - feliratkozott blogolvasód vagyok (Turcsek Gabriella) névvel
    - like-olója vagyok a facebook oldaladnak (Turcsek Gabriella) névvel
    - magyarországi postacímmel rendelkező lakos vagyok

    Plusz esélyek

    - követlek instagramon (@vidamgabica) névvel
    - kitettem a blogom oldalsávjába linkkel együtt (www.turcsekgabi.hu)

    Köszi a játékot! ;)

    Szép tavaszt kívánok Neked!
    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziia! Örülök, hogy játszol Te is, mégpedig + 2 eséllyel! :*

      Törlés
  6. Szia, én is szeretnék jelentkezni a játékra :))
    -Blog Her Life néven vagyok feliratkozva
    -Her Life Blog néven like-oltam a Facebook oldaladat
    Plusz esélyek:
    -@herlifeblog néven követlek instagramon
    -https://www.facebook.com/herlifeblog/posts/207098049649218 (itt megosztottam a játékot :) )
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sok sikert Neked is! Te +2 eséllyel indulsz. :*

      Törlés
  7. Szia! Szeretném megragadni az alkalmat azzal, hogy szerencsét próbálok a nyereményjátékodon. (:

    Virág Szabó néven vagyok feliratkozva a blogodra és ugyanezen a a néven lájkoltam a facebook oldaladat is. Magyarországi postacímmel rendelkezem!

    Plusz esélyként instagramon is követlek, ahol virdzsinia névvel találsz meg.

    Köszönöm a lehetőséget, hogy résztvehetek a játékon! Nem sok az esélye, hogy én nyerjem meg, de megéri szerencsét próbálni. (:

    xoxo Virág

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! Örülök, hogy szerencsét próbálsz! ;)
      Akkor te plusz egy eséllyel szállsz versenybe.

      Törlés
  8. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra. :)
    e-mail: safar.dora876@gmail.com
    Dóra Sáfár néven vagyok feliratkozva a blogodra és ugyanezen a a néven lájkoltam a facebook oldaladat is.

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  9. Jelentkeznék a játékra : ) Krisztina Redák néven rendszeres olvasója vagyok a blognak. email : redakkrisztinaa@gmail.com
    Krisztina Redák néven követem a blog FB oldalát.
    Rendelkezem M.o postacímmel.
    +1 : Követlek instagramon @redakkrisztinaa néven
    +1 kitettem a blogom oldalsávjában : http://rkrisztiii.blogspot.hu/
    +1 kitettem twitterre : https://twitter.com/RedakKrisztina/status/709671957957054464
    Köszi a lehetőséget , szuper játék ! Szép napot ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^ Köszönöm, hogy jelentkezel a játékra, te plusz 3 eséllyel játsszol, sok sikert! :*

      Törlés
  10. Szia ! Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Tóth Csilla Noémi néven vagyok feliratkozva,
    FB-n Tóth Csilla nevében követlek és rendelkezem Magyarországi postacímmel :)
    Email: csilla.noemi88@gmail.com
    plusz esély: intagrammon @csilla882 néven követlek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!:) Örülök, hogy jelentkeztél, plusz egy eséllyel kerültél közelebb a nyereményhez. :*

      Törlés
  11. Szia!
    Én is jelentkeznék a játékra! :)

    Dóri (nail-maniacs)-ként vagyok feliratkozva
    Facebookon Dóri Birtalan névvel követlek
    Rendelkezem m.o-i postacímmel
    e-mail: dori98@freemail.hu
    instagramon @nailmaniacs néven követlek

    Köszönöm Brigi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy Te is játszol! Plusz egy esélyed van nyerni. :)

      Törlés
  12. Szia! Szeretnék jelentkezni. :)
    Andrea Pásztor néven követem a blogod.
    Andi Pásztor néven facebookon.
    @pasztor_andi instagrammon.
    email: pasztor.andi@gmail.com
    Nagyon szép az a menta zöld lakk, imádom ezt a színt, szóval nagyon örülnék, ha én nyerném. :)




    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Örülök, hogy tetszik a lakk, és +1 esélyed van megnyerni! ;)

      Törlés
  13. Szia !
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Rone2122 néven vagyok feliratkozva a blogra.
    FB-n Kalotáné Schmidt Renáta nevében követlek és rendelkezem Magyarországi postacímmel :)
    Email: rone2122@gmail.com
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm, hogy jelentkeztél a játékra! :)

      Törlés
  14. Szia!
    Jelentkezem a játékra.
    Viktória Láposi néven követlek, email: laposi.viktoria.mfg@gmail.com
    FB-on Viktória Nagyné Láposi néven likeoltalak és megosztottam a játékot:
    https://www.facebook.com/viktoria.nagynelaposi/posts/586294521518026?pnref=story

    Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy jelentkeztél! Plusz egy esélyed van megnyerni a csomagot! :)

      Törlés
  15. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra.
    A blogodat Mária Surányi néven követem. A Facebookon is / Mária Surányi/ lájkoltalak, és megosztottam a játékot:
    https://www.facebook.com/maria.suranyi/posts/1091570104226742?pnref=story
    A Twitteren Surányi Mária néven követlek, e-mail címem: suram@gmail.hu
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! :)
      Köszönöm, hogy jelentkeztél, te is plusz egy eséllyel versenyzel! Sok sikert! ^^

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...