2016. március 3., csütörtök

OUTFIT | graffiti dream


Sziasztok!

Viszonylag jó időnk volt tegnap is és ma is, úgyhogy feltétlenül el kellett mennünk Tinával fotózni, hiszen nem nagyon akadtak ilyen napok az elmúlt pár hétben, így hát kihasználtuk a dolgot. 
De még mielőtt belekezdenék, ismét bocsánatot szeretnék kérni, hogy eltűntem, de nem tudom, hogy mi történik mostanában de úgy elszaladnak a napok és a hetek, hogy csak kapkodom a fejem. Tele van a naptáram mindenfélével, a fogorvostól, a fodrászon át a szabadulós-szobáig és leginkább azt se tudom, hogy merre állok arccal, de ha van egy picike kis időm -mint most^^- akkor írok Nektek, s remélem örültök neki és szívesen olvassátok! 
Most is a nagy, bordó szövetkabátomat viseltem az előző posztban szereplő cipellőmmel, amit még mindig nagyon imádok, s nagyon kényelmes is, hiszen azóta már többször is hordtam és nem bántam meg egyáltalán a választást! A nadrágom csak egy egyszerű fekete darab, az oldalán lévő cipzárat szeretem nagyon, mert könnyű fel-és levenni emiatt, ez az egyik különlegessége (ha lehet így mondani) és talán még az, hogy nincs semmiféle zsebe. Egyébként biztos láttatok már Ti is ilyet vagy esetleg van nálatok is otthon legalább egy. ;) Az ingem is szintén a hétköznapi öltözködésemet tükrözi, babarózsaszín és eszméletlenül puha. (mármint a napjaim nem puhák és rózsaszínek, hanem inkább egyszerűek :') ) És a táskám pedig még nyári szerzemény, szerintem outfitben nem is szerepelt még. Én mindenhova ezt cipelem, lehet kicsit az állapotán is látszik, de nagyon szeretem és kényelmes hordani is ide-oda.
És legvégül: Tinus megint nagyon szép képeket készített és -csak halkan hozzáteszem- az ő graffitije is megbújik néhány ponton a képeken. 

scarf: Háda / backpack: Pimkie / shirt: Bershka / pants,necklace: h&m / coat: c&a / shoes: adidas

Ti is szeretnétek már, hogy jobb idő legyen?
Hamarosan tervezek egy nyereményjátékot, figyeljétek az oldalt és a facebook-ot is! :*
Szeretettel, Brigi

7 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...