2016. március 15., kedd

OUTFIT | let the sunshine in

Sziasztok!

Nem tudtam kihagyni az alkalmat, hogy a napfényben fotózzunk, így amikor tegnap a szüleimmel sétálni indultunk, rávettem Anyut, hogy készítsen rólam pár képet. Ilyenkor mindig próbálom Neki megmutatni, hogy mit állítson és hova, de még így sem megy néha a dolog, viszont jókat szoktunk legalább nevetni. Mivel nem volt annyira hideg, mikor elindultunk, az egyik fekete, nemrégen beszerzett Hádás bőrdzsekimet viseltem, a szintén innen vásárolt fekete virágos, krémszínű blúzommal, s ezeket a bordó, c&a-s treggingsemmel párosítottam. Nagyon vártam már, hogy ilyesmi ruhákat vegyek fel reggelente, hiszen nem kell a nagy és vastag téli holmikat magamra aggatnom. 
És már végre láttam szépségesen virágzó fákat, sőt nem csak láttam, hanem le is fényképeztem, s ezt láthatjátok, főképként is.
A tavaszban szerintem a virágokat szeretem a legjobban, no meg persze azt, hogy a nap melengeti az arcom, de a virágba boruló növények illata nagyon eltud ragadni.
Viszont ma már megint olyan csúnya az időnk, sajnálom, mert az ünnep alatt szerettem volna elmenni kirándulni, de lehet, hogy semmi sem állíthat meg! ;)


Jacket, Blouse: Háda, (NewLook) / treggings: c&a / shoes: deichmann / sunglasses: CCC 

Ti is örültök, hogy itt a jó idő és feltehetitek végre a napszemüveget anélkül, hogy bárki is furcsa szemmel nézne rátok? :P
Szeretettel, Brigi♥

3 megjegyzés:

  1. Pont tegnap a kocsiból kinézve gondoltam arra, hogy előkaphatom a napszemüvegemet! Végre! (:
    Az oufit nagyon tavaszias lett! ^^ S bordó nadrágot nekem is be kell szereznem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeen, napszüveg fel, kabát le, de sajnos ez ma pont fordítva van. :(
      Én nemrég vettem a c&a-ban ;) Köszönööm!

      Törlés
  2. Beautiful Dress....Latest Celebrity Style and Fashion News.. Click Here

    Marketing Services for Celebrities

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...