2018. szeptember 2., vasárnap

BULLET JOURNAL | Goodbye August!



Sziasztok!

Azt hiszem a nyári hónapok közül az augusztus telt a leglassabban és nem is tudom, hogy miért. Lehet a születésnapom miatt, lehet azért mert még dolgoztam, talán a nyaralás utáni idő sem rohant úgy és legfőképpen nem azért, mert jön a suli. Mármint a suli az jön, csak nem nekem és igazából egyre hálásabb vagyok azért, hogy lesz egy évem úgymond pihenni, mielőtt újból nekivágok ennek az egésznek. Igaz a munka sem lesz pihenés, de mégis, végre nem kell napról napra azon agyalnom, hogy miből, hogy állok, milyen dolgozat lesz vagy, hogy csak fel ne szólítsanak. Örülök, hogy kikászálódtam végre a gimnáziumból, mert egyszerűen gyűlöltem már a végét. 
No de, hogy pozitívabb dolgokra összpontosítsak, azért az augusztus elég sűrű volt, hiszen a munka után rögtön jött a születésnapom, ami igaz, hogy nem úgy telt, ahogy elterveztem, mégis úgy gondolom, hogy jobb így, mert jobban éreztem magam. Ezen kívül rájöttem, hogy kik az igaz barátaim és kik azok, akiket érdemes nagy ívben kerülnöm.
Hatodikán van a születésnapom, aznap elmentünk a Vintage Gardenbe vacsorázni, isteni az a hely, finomat ettünk, nagyon jól éreztük magunkat, azután pedig a Sweet-ben fagyiztunk, most voltam mindkettőben először, de remélem, hogy nem utoljára! ♥
Danitól megkaptam az egyik legjobb ajándékot, mégpedig egy Sziget jegyet arra a napra, amelyikre a legjobban vágytam. Shawn Mendes nagyon jó koncertet adott és azt hiszem életem egyik legnagyobb élményét éltem át aznap este! Nagyon meleg hónap volt ez, így mikor nyaralni mentünk is szerencsére pompás idő volt, Horvátországban még nem nyaraltam, csak a Plitvicei tavakat látogattam meg még jó pár évvel ezelőtt, lehet emlékeztek rá az egyik posztomból. De a külön erről szóló bejegyzésben mindent leírtam, hogy milyen jól éreztem magam, hogy csodás tájakat láttunk és finomakat ettünk. Az utána levő két hét pedig pihenéssel telt, még ellátogattunk Danival a Tropicariumba, hogy kellő lelkesedéssel zárjuk a nyarat. Anyával már az őszi ruhatárunkba gyűjtöttünk pár darabot, ezen felül pedig még dekorációkat is találtunk. Azt kell, hogy mondjam, hogy amilyen rosszul indult ez a nyár, olyan jól fejeződött be. Boldogan tekintek az ősz felé, hiszen ez egy csodás időszaka az évnek, bár a poloskákat még mindig ki nem állhatom! Remélem idén is lesz sok napsütéses őszi nap, hogy szebbnél szebb képeket készíthessünk. Jó lenne pár kirándulást is beiktatni, hiszen ha jó idő van, miért ne mennénk?! :D
Viszlát nyár! Örülök, hogy idén is nagyon jó élményekkel gazdagodtam és rengeteg emléket őrizhetek meg!♥



Nektek, hogy telt a nyár utolsó hónapja? Vártátok már az őszt?
Ölel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Annyira jók ezek a hó végi posztok.<3

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszenek az ilyen posztok :)
    Idén megyek egyetemre és lehet fura, de így szeptembertől kezdem el készíteni a bullet journalomat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tavaly kezdtem el szeptemberben, mert akkor kaptam meg ezt a füzetet, szerintem tökéletes kezdés a szeptember, hiszen most lépsz egy új szakaszba! ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...