2018. szeptember 13., csütörtök

FILMAJÁNLÓ | Amiket augusztusban láttam



Sziasztok!


Ne haragudjatok, hogy a múlt heti posztok teljes egészében kimaradtak, de szinte semmi időm nincsen. Múlt héten kezdtem el dolgozni és még nem igazán tudtam beosztani az otthon töltött időmet úgy, hogy minden klappoljon, így ennek okán nem volt poszt. Remélem, hogy minél hamarabb rendbe tudom tenni az időbeosztásomat és vissza tér minden a rendes kerékvágásba. Addig is szerettem volna Veletek megosztani, hogy miket láttam a már rég elmúlt augusztusban, amiről az előző posztomban elmeséltem, hogy milyen kalandos és hosszú volt. Azt hiszem, hogy nem volt sok alkalmunk elmenni moziba és annyira sokat otthon sem filmeztünk, ennél különösebb oka nincsen, talán annyi, hogy kicsit több sorozatot néztem, mint az előtte lévő hónapokban. Végignéztem a Dynasty első évadát, ami annyira tetszett, hogy tűkön ülök a másodikat várva.


Először ebben a hónapban az Escobar című filmet néztük meg, és elsőre azt hittem, hogy nem fog tetszeni, főleg azért mert látom ezt a sok borzalmas dolgot és még annak is a tudatában vagyok, hogy igaz. Ennek ellenére kellemeset csalódtam benne, hiszen egyrészt a színészek és a rendezők nagyon jó munkát végeztek. Egyébkén a történet egy könyv alapján készült, amit a főszereplő nő írt. Ő ismerte Pablo-t, sőt szerette is, Escobart pedig utálta, ezért is ez az eredeti címe, hogy Loving Pablo.
5/4

A Kszi, Simon (sokkal jobb az angol Love, Simon elnevezés szerintem) még valamikor nyár elején jött ki a moziban, de akkor nem néztem meg, így mikor megtaláltam az interneten, akkor döbbentem rá, hogy én ezt most látni akarom. Egyértelműen jó döntés volt, hiszen az egyik legjobb tini vígjáték, amit valaha láttam és szerintem több ilyenre lenne szükség. A színészek nagy részét ismertem, és egyáltalán nem okoztak csalódást nekem. Ha valaki elakarja fogadtatni magát a környezetével és a társadalommal, akkor nem kell attól félnie, hogy mi lesz azután, hiszen aki szeret és a családod, a barátaid az akkor is el fog Téged fogadni, szerintem ez a legfontosabb üzenete ennek a filmnek.♥ Nagyon aranyos a történet, mindig van egy tetőpont a filmekben, amikor összeszorul a szívünk, hogy most mi lesz, ez itt sem maradt el és nem árulok el nagy titkot, ha a vége természetesen jó!
5/5

Az igazi Batman trilógiával mindig nagyon nagy barátságban álltam, de őszintén be kell valljam, hogy egyik filmet sem láttam elejétől a végéig egészen mostanáig. A születésnapom környékén néztük meg Danival a harmadik részt, aminek az elejét a legtöbbször láttam, de a végét valahogy soha.:’) Azt a részt amiben pedig Heath Leadger alakítja Jokert az egyik kedvencem, de nem a film miatt, hanem a színész miatt. Mindig borzalmas nagy fájdalommal gondolok arra, hogy emiatt a film miatt ment tönkre, s a halála után kapott Oscar-díj sem enyhít semmin. Az első részt pedig még mindig nem láttam, e majd az is sorra kerül, hiszen Danival ráeszméltünk, hogy az egyik főszereplő Liam Neeson.
5/5 5/5

A hónap végén a moziban pedig a Slenderman című borzalmas horrort néztük meg. Említettem már, hogy Daninak az az egyik hóbortja, hogy elrángat engem horrorfilmekre, amik általában nem jók? Ráadásul én nem szeretem a horrorokat, de ha még rosszak is.. Egyébként nem maga a lény létezése gagyi, hanem az, hogy a filmnek nem volt konkrétan végkimenetele, értelme vagy bármi tanulság, happy end vagy ilyesmi. Az egész vontatott volt, mintha valaki álmodott volna ezzel kapcsolatban, de nem emlékezett az egészre, ezért inkább hagyta a fenébe úgy hiányosan. Sajnos a horror-gyártás már nem olyan, mint régen, bár az Apáca előzetese eléggé beszaratott, az Az második részét pedig már kifejezetten várom.
5/2

Ha valaki nem látta volna a Dynasty-t, vagy még nem is hallott róla, akkor ajánlom, ha valami olyan sorozatot keres, amiben van ármány és sok titok és hazugság megfűszerezve egy kis romantikával, DE mégsem dél-amerikai szappanopera. Főszereplője a V, mint Viktóriából Elizabeth Gilles, nagyon imádom a szerepét.
5/5*
Ti miket láttatok az elmúlt hónapban? Valamelyiket a listából? És mi az aktuális kedvenc sorozatotok?
Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Az Escobar tervben van, de eddig úgy gondoltam, hogy annyira nem tűnik érdekesnek, hogy moziban nézzem meg, inkább majd csak itthon. A Dynasty új évadát viszont várom, már kíváncsi vagyok kik haltak meg végül az előző végén, bár gondolom semmi lényeges szereplő :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy pontosan mi lesz, meg, hogy mi derül ki róla. :D Én szerintem tuti meghal valaki fontos, bár inkább legyen rossz a megérzésem! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...