2018. szeptember 16., vasárnap

SZEMÉLYES | Megihletett az ősz



Sziasztok!

Nem szoktam hasonló témájú posztokat írni, hiszen általában nincsen túl sok kreativitásom fotózás-ügyben, ezért is vagyok olyan aktív Pinteresten, hiszen ott találom meg a leginspirálóbb fotókat számomra, igaz az Instagramon is van pár mentett képem, de még mindig a Pinterest nyom alapban. Imádom az őszt, s már nyár végén is nagyon vártam, hogy lehulljanak végre a levelek, hogy gesztenyét szedjek az utcánkban a fa alól és, hogy élvezzem ezt a csodás színkavalkádot, amit az őszi napsugarak csak még csodálatosabbá tesznek. Szerencsére még ilyen napokban van részünk, s nem is szeretném, ha ennek a közeljövőben vége lenne, hiszen nem igazán szeretem az esőt. Ha esik, akkor semmi kedvem, főleg nem dolgozni, szóval süssön csak a napocska, ameddig csak tud!♥
Most nem mások képeit hoztam el, hanem a sajátjaimat, amiket nemrég csináltam, igaz már nagyon régen volt ilyen poszt, de azért remélem, hogy tudok Nektek adni most ezzel egy kis inspirációt, hiszen attól még, hogy ősz van, nagyon sok lehetőség tárul elénk, nem csak kirándulások terén, hanem élmény gyűjtés szempontjából is. Emlékszem mikor kicsi voltam imádtam gesztenyéből figurákat készíteni, leveleket eltenni könyvekbe, amiket hónapokkal később újra megtaláltam és örültem, hogy milyen szépek! Az ősz nagyon sok szépséget rejt magában, finom gyümölcsöket és csonthéjasokat, ropogó levélszőnyeget és a meleg színeket. Előkerülnek a finomabbnál finomabb teák, bekuckózunk egy puha takaróval az ágy vagy a fotel sarkába, és csak örülünk, hogy melegben vagyunk. Imádom a cuki, meleg zoknikat, a csini sapkákat és a kockás sálakat.
Maradj még szép ősz velünk, kérlek!♥


Ezek a képek igazából még szerkesztés előtt vannak, általában én a blogra csak így szoktam kitenni képeket, lehet, hogy ezt még nem is mondtam Nektek. Instagramra szoktam csak megszerkeszteni a képeket, ennek az okát sem tudom pontosan, csak így szoktam meg. Azt hiszem itt nagyon romlik a minősége a képeknek, ha megszerkesztem. 

Ui.: Ha tetszik a kép örülök, de kérlek ne lopd el, inkább csak próbáld újraalkotni. ;)♥

Ti mennyire vagytok hasonló viszonyban az ősszel, mint én? 
Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...