2018. szeptember 28., péntek

OUTFIT | Act like a Parisian



Sziasztok!

Sajnos nemrég vettem csak észre, hogy alig volt poszt ebben a hónapban, és nagyon nagy bocsánatot kérek emiatt! Az, hogy dolgozom egyáltalán nincs jó hatással a szabadidőmre és őszintén nem igazán süt már a nap se amikor hazaérek, ha pedig igen, akkor nagyon fáradt vagyok, de megpróbálom a legjobban kihozni magamból és a dolgokból. Ezért is sikerülhetett tegnap, hogy Danival♥ eltudtunk menni fotózni ide, a közeli parkba, ahol is csodásan sütött a nap és az idő sem volt olyan hideg. Az őszi lemenő nap sugarak sokkal inkább eltudnak ragadni, mint egy nyári naplemente, sokkal melegebb és meghittebb tud lenni, bár igaz az idő ilyenkor már hűvös, de az érzés sokkal inkább kedves számomra. A szeptember iszonyatosan gyorsan elrepült, s mivel van az utolsó munkanap ebben a hónapban, így remélhetőleg akad egy kis időm erre-arra is, már tervben van még egy pár poszt, igaz megvalósítani kicsit nehezebb, mint kigondolni, de rajta vagyok.
Az outfitem nagyon franciásra sikerült és esküszöm, hogy nem direkt, teljesen más időpontokban vettem a ruhadarabokat, sőt a szoknyát még nyár elején és koránt sem gondoltam akkor, hogy idén ősszel nagy sláger lesz. A kabátom tavalyi szerzemény, de idén is hatalmas a választék a boltokban teve színű kabátokból, s szerintem ez egy örök darab, hiszen a fazonja miatt elegáns és nem igazán megy ki a divatból. A cipőm ezer éves, de mindig szeretettel gondolok rá, ez az egyik legkényelmesebb cipőm. A sapka a legújabb darab a kollekciómban és mivel ez a fazon is most éli aranykorát, így nem hagyhattam a boltban. Szerintem kifejezetten jobban áll, mint a sima téli sapkák, hiszen azokban mindig olyan fura alakú a fejem, pedig szeretem őket hordani. Egyébként a "svájcisapka" elnevezés nem tudom, hogy honnan jött, hiszen a franciákhoz több köze van, de igazából ez a lényegen nem változtat, mégpedig, hogy irtó cuki! 



t-shirt, skirt: Háda // coat: Stradivarius // shoes: Humanic // baret: H&M // watch: Daniel Wellington

Remélem nem bánjátok, hogy ennyivel kevesebb poszt volt ebben a hónapban, megpróbálom az októberi posztokat ősziességbe burkolni, hiszen már jön a Halloween is!♥ Vasárnapra még tervezek egy posztot, remélem sikerülni is fog!

Ölel, Brigi

2 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos fotók készültek. :) Az a sapka halál cuki rajtad, nagyon jól áll! :)
    A szoknya szerintem nem a legelőnyösebb, legalábbis ezzel a cipővel összenyomja az alakodat, de a kabát és a felső szuper választás.
    A parfümről szívesen olvasnék egy részletes bejegyzést. Hiányoztak a posztjaid és a képeid. Mindig örülök, ha látom, hogy új bejegyzés kerül fel a blogodra. Mostanában túl sok klassz blog tűnt el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is nagyon szeretem a sapit! A lábaim alakjával nem nagyon vagyok megelégedve, lehet az is közre játszik. A parfümről pedig tervezek posztot írni! ;)
      Igyekszem minél többet írni, s eltűnni sem tervezek, köszönöm a kedves szavaidat!:*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...