2016. március 25., péntek

Eredeményhirdetés!!

Sziasztok!

Alig vártam már, hogy kisorsolhassam a húsvéti csomagom nyertesét, hiszen ilyenkor tavasszal, olyan jó érzés adni (vagyis mindig, de most sokkal jobb, hiszen újjáéled minden^^).
Ezúttal, tudom, hogy nem volt igazán sok idő a játékra, de még így is szép számmal jelentkeztetek az ajándékért. Igazából köszönöm Nektek, hogy vagytok és azt is, hogy támogattok, kommenteltek vagy akár lájkoltok egy-egy posztot facebookon, hiszen annyira jól tud esni ez ilyenkor!
Ismételten sem szaporítom tovább a szót, biztos kíváncsiak vagytok ki nyer, úgyhogy el is mondom a hírt! :*


Tehát a nyertes nem más mint...

Dóri a Nail Maniacs blog írója!! 

Gratulálok Neki! Remélem minél hamarabb látod ezt a posztot és értesülsz a hírről! Ez csakis azért jó, mert a kiscsibék eléggé húsvéti kiegészítők. :)) 


A többiek ne csüggedjenek, nemsokára lesz újabb játék! 
Szeretettel, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a győztesnek! :)
    Nekem valahogy nincs szerencsém az ilyen játékokkal, most például két hónapja visszaesően betegeskedek és nem bírtam géphez keveredni(legalább jóó sokat olvashatok :P), így most sajnos lemaradtam erről a játékról, de majd legközelebb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úú remélem meggyógyultál teljesen! És azt is, hogy tetszenek a posztok! ;) És ne csüggedj, mert tényleg lesz hamarosan megint játék! :*

      Törlés
    2. Már rajta vagyok a teljes gyógyuláshoz vezető úton, legalábbis már minden jel erre mutat, úgyhogy kitörő lelkesedéssel várom a játékot! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...