2017. február 15., szerda

Back to '80s | OUTFIT



Sziasztok!

Ne haragudjatok, ha néha sok poszt van egyszerre, aztán pedig hetekig semmi. Ennek csupán annyi az oka, hogy tél lévén általában már sötétben érek haza, ha pedig még nappal van, akkor is olyan szürkeség van a szobámban, hogy nincs kedvem olyan képeket készíteni, amik színtelenek. De most, hogy már közeledik a tavasz és egyre többet süt a nap, lehetőségem van kicsit többet fotózni.
Ezúttal végre egy outfit bejegyzésre volt lehetőségem, amihez a drága Anyukám fotózta be a képeket. Mindig attól félek, hogy sosem készülnek olyan képek, amiket én előre elképzelek, de szerencsére sokszor megértik, hogy mit és hogyan szeretnék, így készülnek olyan képek is, amik nekem is elnyerik a tetszésemet. ^^ 
Ezúttal a legújabb szerzeményemet, vagyis ezt az úgynevezett: "mom fit" vintage farmert vettem fel, amit egy egyszerű fehér-fekete csíkos inggel párosítottam. Ezt a kis börtön hangulatú szettet dobtam fel a gyönyörű bogyószínű bomber dzsekimmel. A napszemüvegemet a Szia+ boltban vásároltam, ahol múlt pénteken jártam először, de biztos, hogy nem utoljára, mert annyira csodálatos és különleges kézműves dolgok vannak ott, hogy az hihetetlen. Itt a facebook oldaluk: LINK
Légyszíves tavasz legyél kedves és gyere hamar! Én nagyon várlak!

kabát - Tally Weijl
ing, cipő - H&M
nadrág - Bershka
napszemüveg - Szia+
fülbevaló - Six
telefontok - Bershka

Ugye ti is várjátok a tavaszt nem csak én? Szeretitek a "retro" szetteket? 
Szeretettel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon csini! :) Tetszik.
    A dzseki szuperül áll. Én is alig várom, hogy hordhassam az enyémet. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...