2021. december 26., vasárnap

Outfit | MERRY AND BRIGHT


Sziasztok!

A karácsonyi forgatagban szeretek egy kicsit lelassulni és elmenni kicsit felfedezni olyan helyeket, amik azelőtt kimaradtak. Persze ezúttal az úti célomnak szoros kapcsolata volt az ünneppel, hiszen a Gödöllőn található Karácsonyházba látogattunk el Danival. Nagyon szeretem a giccses díszeket, azt a gyermeki játékosságot és felfedezésvágyat, ami ilyenkor körbe leng engem. Imádtam az ottani fényvilágot és a sok apró részletet, amit egyébként díjtalanul tekinthet meg bárki, aki arra jár. Persze nem tudtam ellenállni a körhintának sem, ami egyébként a mai napig üzemel és kipróbálhatja kicsi és nagy is egyaránt. Csodásan szép festésével is elvarázsolt engem. Annyira megtetszett a látvány, hogy muszáj volt ott képeket csinálnunk. A kis kirándulásunkhoz kényelmesen, de melegen öltöztem fel, hiszen nagyon hideg napokon vagyunk túl. A szettemet ezúttal világos, neutrális színek jellemezték és a Bonprix volt a segítségem a kiválasztásukban. A világos bézs kötött nadrágom (amit viselek sajnos már elfogyott, de ez szinte ugyan olyan) nagyon kellemes viselet így télen, persze egy harisnyával megspékelve (az nekem ilyenkor minden alá kötelező!). Ezt párosítottam egy fehér garbós pulóverrel, valamint egy bézs csizmával és egy fehér rövid pufikabáttal. Ha már hó nem nagyon esik ezen a télen, legalább én legyek egy kis fehér színfolt a világban.


Outfit:

Jacket: Ralp Lauren // pants, jumper: Bonprix // boots: CCC // gloves: H&M


* a bejegyzésben szereplő nadrágot és pulóvert a Bonrpix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért cserébe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...