2022. június 16., csütörtök

Outfit | THE PERFECT SUMMER DRESS

Sziasztok!

Mindig keresem azokat a darabokat, amelyeket elvihetek magammal a nyaralásaimra. Sajnos (nem sajnos) én mindig a nyár második felére időzítem ezeket a kiruccanásokat, mert augusztusban van a születésnapom és akkor olyan jó összesűríteni ezeket a programokat. Ráadásul a június nagyon rohanós és az időjárás is kicsit kiszámíthatatlan, bár most itthon is brutálisan meleg van. Ezért is gondoltam, hogy felavatom az idei nyár szerintem legkedvencebb ruháját! Ez a Bonprix-s darab a tengerpartra teremtetett, annyira szép azúrkék színe van a mintájának és ezzel a fehérrel meg hát annyira passzol, hogy annyit tudok mondani, csoda! Az anyaga is a legjobb a nyárra, ugyanis pamut, így annyira vékony, hogy szellőzzön, de egyáltalán nem látszik át. Nagyon tetszett öv nélkül is, de valahogy most ehhez a szetthez úgy gondoltam, nagyon jól fog mutatni az öv is. Egy nagyon nyárias szettet tettem össze hozzá, a szalmatáskával és ezzel a kis szandállal meghoztam a nyaralós feelinget magamnak. Az pedig csak ráadás, hogy még a legjobban hozzájuk passzoló fülbevalót is megtaláltam a Bonprix-nál.:)


outfit
dress, earrings: Bonprix // belt: Zenda FSHN // sandals: H&M // bag: Sinsay 


Ölel, Brigi♥

*a bejegyzésben szereplő ruhát és fülbevalót ajándékba kaptam a Bonprix csapatától a posztban való bemutatásért cserébe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...