2022. szeptember 13., kedd

Outfit | School girl vibes


Sziasztok!

Nekem ebben a szeptemberben nem csengettek be (arra majd februárig várnom kell), azonban mint mindenki más, én is belecsöppentem az általam annyira szeretett őszbe! Nem is tudom mikor vált a kedvenc évszakommá, de az a hangulat, amit a szeptember és az október (a novembert nem szeretem már annyira) áraszt magából felülmúlhatatlan. Ilyenkor imádok öltözködni, ezt amúgy minden alkalommal elmondom, aki már régóta olvassa a blogomat, tudja. Előkerülnek a kis kötött darabok, a csizmák, a szoknyák és harisnyák párosai és minden olyan kellemes lesz. Ez az az időszak, amikor már nem sül meg az ember, de még nem is kell elővennie a nagykabátot. A ruhatár frissítés azonban egyik évszakban sem maradhat el. Ennek örömére válogattam össze a legszuperebb és legkihagyhatatlanabb alapdarabokat, amelyre minden nőnek szüksége van a ruhatárába. A fekete miniszoknya az egyik legjobban kombinálható alapdarab, rengeteg outfit ötletet mentettem már le Pinteresten, ahol mindenféle stílusban viselik. Ez a Bonprix darab különleges, hiszen nem teljesen fekete. Farmerkoptatása miatt tetszett meg annyira, a két slicc az oldalán pedig kifejezetten kényelmessé teszi.

Hasonlóan vagyok a fekete táskákkal is, hiszen akármennyi van belőlük az ember szekrényében, nem elég! Ezúttal egy kézitáskára esett a választásom (amihez van hosszú pánt is), de a fazonja az ami igazán megfogott! Szeretem, hogy ilyen kis ráncolt, az anyaga pedig hihetetlenül puha műbőr. A mérete szerintem tökéletes, minden belefér, aminek bele kell. 


 outfit

skirt, bag: Bonprix // top, socks, sunglasses: H&M // loafer: CCC (Jenny Fairy)


Ölel, Brigi♥


*a posztban szereplő táskát és szoknyát a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért cserébe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...