2014. augusztus 27., szerda

Back to school | outfit ideas


Sziasztok!

Kicsit megváltozott a blog kinézete, ha gondoljátok itt jobbra követhettek különböző közösségi oldalakon is, hogy hamarabb értesüljetek a bloggal kapcsolatos dolgokról!
Mint tudjuk, valahogy mindenki kiszeretne nézni az iskolában (értem ezt úgy, hogy a legjobb benyomást szeretné kelteni, mind a tanárok mind a diákok számára). Gondoltam készítek egy bejegyzést, amiben megmutatom én mit hordok/hordanék a suliba idén ősszel. Megpróbáltam úgy ügyeskedni, hogy stílusoknak megfelelően párosítottam össze a ruhadarabokat, de nem garantálom, hogy ténylegesen sikerült. Így szerettem volna, ha mindenki megtalálja a saját stílusának megfelelőt a blogon!:*

Nektek melyik tetszett legjobban? Ha hiányoljátok valamelyik irányzatot, akkor nyugodtan írjátok meg és legközelebb azzal is készülök!:*
Sarah♥

9 megjegyzés:

  1. mindegyik összeállításba bele tudom képzelni magam,nagyon jók! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem az utolsó jön be a legjobban, idén már tényleg muszáj vennem egy farmeringet :D

    VálaszTörlés
  3. Casual!♥ De a Naughty is elég jó lett!:D Neked melyik a kedvenced?:) Nagyon tetszett, hogy stílusokra bontottad!:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó köszi nálam az utolsó kettő a befutó:)) Örülök, hogy tetszett.:*

      Törlés
  4. Szia!
    Vintage :3 bár a dressy se rossz :)
    Egy linkcsere mehet? c:
    http://ambivalentina.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...