2014. szeptember 2., kedd

Back to school | What's in my bag?

Sziasztok!

Ma egy Mi van a sulitáskámban? bejegyzéssel próbálkoztam meg. A képen szereplő dolgok nem az enyémek, ugyan ezeket a dolgokat szoktam vinni suliba, csak saját kiadásban. Most is hasznát vettem a Polyvore nevű programnak. Nemrég kaptam új sulitáskát, bár nem tudom milyen hatással van a válltáska a gerincemre, de nem bánom, mert sokkal jobban szeretem, mint a hátitáskákat. Viszont erről nem biztos, hogy x év múlva is így fogok is így fogok vélekedni.



-tancuccok, 
-számológép, 
-pénztárca, 
-esernyő, 
-víz, 
-zsepi, 
-fülhallgató

Igazából semmi különleges, csak gondoltam, hogy adok egy két tippet, hogy mit hasznos magatokkal vinnetek, ha belefér a táskátokba a sok könyv mellé. Bár persze, hogyha verőfényes napsütés van, vagy nagy hó, akkor nem viszek esernyőt, ez csak arra a borús időszakra vonatkozik, mikor csak esik.. esik.. esik... és csak esik.

Ti mit szoktatok magatokkal vinni suliba ezeken kívül?:*
Sarah♥

2 megjegyzés:

  1. Én esernyőt mindig viszek (az időjárást senki nem jósolhatja meg, kivéve én, mert ha nem teszem be az esernyőt, tuti esni fog!:D), de fülhallgatót nem.:) Az oldaltáskáról pedig annyit, hogy nekem ez az 5. évem egy oldaltáskával, és nincs semmi baja a gerincemnek, pedig nem szoktam váltogatni a vállamat.:D Ellenben a barátnőmnek sosem volt oldaltáskája, nem is akar, mégis gerincferdülése van.:) Szerintem ez valami elijesztő duma akar lenni, vagy nem is tudom, de nálam eddig nem jött be.:D
    Tetszett!:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) És igen ez több dologtól függ.:DD

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...