2015. május 11., hétfő

MANIKŰRVADÁSZ 16.


Sziasztok!

Megint eljött a Manikűrvadász, ezúttal már a 16. fordulóban vadászhattunk egymástól. Én Bellától vadásztam, aki ennek az egésznek a megalkotója, ezúttal ő is volt a házigazda, szóval nagy szerencsém volt vele. A nyárias idő révén egy kékes manikűrt választottam, egyszerű de mégis nagyszerű. Ezt a gyönyörű türkizes lakkot, amit alapnak használtam, nemrégiben egy nyereményjátékon nyertem Szilvitől, még egyszer nagyon köszönöm Neki! A gyűrűs és a kisujjamon a Glamour napos bejegyzésemben látható l'oréal lakk található, a kövecske amivel díszítettem pedig egy régebbi Avonos szerzemény. Kíváncsi voltam már a többi lány munkájára is, szóval lassacskán meg is leshetem őket, tegyétek meg Ti is!:*


És az én változatom:




A többiek munkája:

Brigi♥

22 megjegyzés:

  1. hűűha micsoda színek! nagyon harmónikus! :)

    VálaszTörlés
  2. Szép lett, tetszik a színválasztásod! :))

    VálaszTörlés
  3. Klassz lett. Szép harmonikusak a színek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, úgy látszik jó választás volt!:))

      Törlés
  4. Odavagyok a szebbnél szebb kékekért, és a csillogó felületekért! Erről a manikűrről egy csodás tengerparti nyaralás jut eszembe.
    Gratulálok, szép munka, elegáns körmökön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, olyan jó érzés, hogy kapom itt a kedves szavakat! Aranyos vagy és igencsak kellemes lenne, most a tengerparton feküdni és megszökni az év végi vizsgák elől!:)

      Törlés
  5. Szép lett! :) Én is kedveltem ezt a manikűrt, bár nálam sajnos nem volt hosszú életű, hála a bénázásaimnak. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon szépen köszönöm! Hát, már nekem is kezd kicsit pattogni a körmöm végéről.:o De sebaj, a képek megőrzik az emlékét.

      Törlés
  6. Nagyon tetszik, gyönyörű színeket használtál. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépséges lett! Mindkettő mani tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik az eredeti! Az enyémtől először ódzkodtam, mert nem tudtam, hogy is fog mutatni a csillámos lakk ezzel a türkizessel, de végül jól sült el.:) Köszönöm^^

      Törlés
  8. Csinos lett, és nagyon passzol hozzá a nyaklánc. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm! Szerintem is, örültem mikor rájöttem;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...