2015. április 27., hétfő

NAILS | claret love

Sziasztok!

Tudom, tudom tavasz van, de néha rám jön az, hogy sötét színeket használjak, főleg, mikor nincs kedvem szenvedni a körmöm kifestésével, ráadásul a pénteki tulipánom inspirált. Elővettem hát a régen nem használt She-s körömlakkomat (aminek meg kell hagyni gyönyörű színe van) és csak gyorsan kifestettem a körmöm vele. Nem tudom, hogy csak én vagyok-e ilyen béna vagy mások is küszködnek ezzel a dologgal, hogy az "ügyetlenebbik" kezüket (én esetemben a balt) gyönyörűen kifestik és minden szuper, de a másik kezüket még ha szépen is kitudják festeni, tuti, hogy belenyúlnak vagy elmászik másfele vagy én nem tudom, de elrontódik és a hajatok égnek áll tőle. No mindegy, lényeg a lényeg, hogy a fotózandó kezem most ép állapotban van, szóval pont sikerült eltalálnom a dolgot. Nézzétek csak:
P.s.: Lentebb láthatjátok, hogy megjött az eBay-s nyakláncom, a linket hozzá ITT találjátok!:*



Jajj úgy imádom a naplementét!
De ha nincs egy barátom, nem is fotózom ezt most le.;)

Brigi♥

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színe van, és most kedvet adtál, hogy én is beszerezzem (ha még lehet)! A színkódját, nevét vagy akármilyen ismertetőjét meg tudnád mondani? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, szerintem még meg lehet venni 240-es árnyalata van a lakknak!:* Örülök, hogy ennyire tetszik

      Törlés
    2. Köszönöm! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...