2016. január 30., szombat

ADIDAS NEO | lite racer wtr w

Sziasztok!

Rendeltem még a hét elején egy cipőt, az egyik bolt holnapjáról, s mivel nekem már van egy hasonló Adidas-om , gondoltam a mérete ugyanaz vagy legalább közel ugyanolyan, ingyen házhoz szállítják mi baj lehet.. Hát a szám végül is stimmelt, csak az ország nem, mert az én lábam az USA méretezése szerint 6,5-es, nem pedig az angol szerint, ami magyarul, hogy ne kavarjalak össze benneteket 40-es, nos ez a 36-37-es lábamra nem igazán illik, ezért visszavittük, s kedvesek voltak, visszaadták a pénzt, mert nincsen az én méretemben sehol az országban a megrendelt cipőből. :(
Szomorúságomban a Pólus kirakatait bámultam, mikor megláttam ezt a gyönyörűséget, ami szerelem volt első látásra. *-* Volt a méretemben és 5 perccel később, már szatyorban vittem hazafele. Mondtam Anyukámnak, hogy minden okkal történik, hiszen ez a cipő sokkal jobban tetszik, mint amit először rendeltem.
Igaz, hogy még hideg van hozzá, de legutóbbi posztomban látott kabáthoz szerintem, ha kitavaszodik tökéletesen fog illeni, de egy sportcipő mindig jól jön, nem igaz?! ^^
Ui.: A barátom segített fotózni, és még akkor is kibírt, mikor az állvánnyal szenvedve hisztiztem, mint egy ovis, köszönöm! :P

Utóbbi képen látható kis plüss tojás, ugye milyen aranyos? Nektek van, ha igen milyen fajta vagy milyet szeretnétek? :*
Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...