2016. január 5., kedd

MANIKŰRVADÁSZ| születésnap

Sziasztok!

Az idei első manikűrömet a Manikűrvadász születésnapi fordulójára készítettem, eddig sajnos még nem vettem részt egy évfordulón sem, de jobb később, mint soha nem?! Idén is külföldi bloggerináktól vadászhattunk, s a párokat ismét az ötletgazda, Bella sorsolta ki. Az én párom pedig a wondrouslypolished.com írója lett, akinek csodásabbnál csodásabb manikűrjei vannak!
Próbáltam egy olyan művet választani, ami kicsit még a szilvesztert idézi, de nem feltétlen csak akkor viselném. Viszont a karácsonyi manikűrömhöz hasonlóan maradtam a háromszögeknél. Egészen megtetszett ez a minta, sőt az elkészítése sem vesz 5 percnél több időt igénybe, úgyhogy olyan lustaságoknak, mint én, tökéletes! ;)
eredeti manikűr
Az én verzióm:




A lányok munkái:

Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Ezt a szőrös lakkot ki nem állhatom, te meg nagyszerűen elbántál vele! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nekem eddig csak az volt vele a bajom, hogy picit zselésebb tőle a lakk és kicsit nehezen szárad emiatt. :)

      Törlés
  2. A szőrös lakkokat én sem bírom magamon elviselni, de a manikűröd nagyon mutatós lett, rajtad kifejezetten tetszik! :))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Brigi! A Manikűrvadász fordulói során mindig megcsodálom a te munkáidat is, és ha nem bánod, építő jellegű kritikával szeretném a munkádat illetni. Gyönyörű fotókat készítesz, nagyon szépek a fények, szép a kezed és a kéztartásod is nagyon kecses. Ügyes vagy! Éppen ezért én arra biztatlak, hogy ne félj kisebb, manikűrre fókuszált képkivágásokkal is operálni ezek mellett a képek mellett, mert biztos vagyok benne, hogy többen is szívesen gyönyörködnénk közelebbről is a munkáidban! :) Csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon köszönöm a kedves szavakat és pont ennél a manikűrnél gondoltam erre, aztán valahogy elfelejtődött, de ígérem, hogy a következőt már közelebbről is meglesheted! ;)

      Törlés
  4. Nagyon elegáns! :) Tetszik!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...