2016. április 20., szerda

Budapest?!

Sziasztok!

Gyönyörű szép időnk volt szombaton és nem lehetett kihagyni a sétát a belvárosban, aztán a levendulás fagyit sem, sőt még az új chevapchichi-s csipszet is kipróbáltuk, ha már egyszer élünk. Sok virágot fényképeztünk, és meg is ijedtem a sok méhecskétől, de aztán szerencsére nem bántottak. ^^ De tényleg sok helyen voltunk, és igazából csak elindultunk és mentünk amerre láttunk. Viszont attól függetlenül, hogy Pesten lakunk nem sűrűn járunk el kirándulni. Nem is voltunk még mindenhol, sok hely várat még magára a fővárosban, de mindennek eljön egyszer az ideje, nem? ☺Viszont a Wild Flower Bar-ba muszáj volt benéznem, annyira gyönyörű az a bolt *-*
Imádtam fotózni, megörökíteni a tavaszias idő remekeit, hiszen a nap csak úgy ragyogott és olyan szépen festette meg a növényeket, hogy egy mesében éreztem magam. A szél sem zavart, csak úgy sodorta a felhőket az égen, mindegyikben felfedezni véltünk valamit, egyszer egy sellőt, egyszer egy rákot. A lényeg a csodálatos idő és a nyugalom volt, a gyerekeket kivitték a szüleik játszani, s az ő kacajuk még inkább mesebelivé tette az egészet.

Ti szoktatok kirándulni? Van listátok, hogy hova szeretnétek eljutni, akár belföldön, akár külföldön? 
Szeretettel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű képek! Belföldön a kék túra egyik bakonyi szakaszát szeretnénk megcsinálni nyáron, illetve szívesen visszamennék Kőszegre is, mert imdáom.
    Az Északi Középhegység is nagy álmom, főleg Parád környéke.
    Külföldön Prága és Bécs örökké. Messzebb New Orleans vagy Indonézia. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm aranyos vagy! Kőszegre én is nagyon kíváncsi vagyok, és Prágában sajnos még nem voltam, Amerika pedig egy álom lenne! *-*

      Törlés
  2. szuper képeket készítettél! :)
    nekem nagy kedvenceim a várak, kastélyok. szeretnék minden hazaiba ellátogatni.
    külföldi uticélok: USA, Toszkána - annyi szépség van, őrületesen szeretnék már eljutni mindegyik helyre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Gabi! :* Engem nagyon vonzzanak a szellemkastélyok, bár kicsit ijesztőnek is tartom őket. :DD

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...