2016. április 26., kedd

NAILS | Tavasz?!

Sziasztok!

Idejét sem tudom már, hogy mikor volt utoljára körmös poszt, de igazából nem tudom, hogy miért. Valahogy sosem volt időm valami újat/különlegeset alkotni, így inkább mindig csak egyszínűre festettem a körmöm, a jól megszokott tavaszias színekkel. Ezzel ellenben, most épp egy, tavasziasnak nem mondható manikűrt láthattok a posztban, ez sem olyan különleges, sőt egy aprócska csavar van csak benne, de szerintem pont ez teszi különlegessé.
Még 2 hónapja vásároltuk meg a Moyra egyik nyomdalemezét amibe egyszerűen beleszerettem. A Damask Drapery néven kapható lemez összes mintája a kedvencem, olyan szép! És igaz még csak 3x használtam, de én meg vagyok vele elégedve, ha van kérdésetek vele kapcsolatban, akkor szívesen válaszolok.
A körmömre egy sima, fekete, Manhattan-es lakkot kentem fel alapnak, s egy essence-es fehér körömlakkot használtam a nyomdázáshoz. :)

Ti milyen színeket használtok tavasszal? :*
Szeretettel, Brigi♥

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...