2016. május 4., szerda

Brownie

Sziasztok!

Már elég régen volt az utolsó receptes bejegyzésem, és gondoltam, hogy a brownie-t nem hagyhatom ki ebből a dologból, hiszen annyira finom és csokis és finom és csokis is és persze finom is. ^^ Egyébként aki csinált az tudja, hogy nem olyan nagy vasziszdasz, csak figyelni kell egy két apróságra, majd lentebb leírom, hogy is készültek ezek a csodás kis csokis kockák. Amúgy olyan furcsa, én csak nem olyan rég találkoztam a "blondie" nevezetű sütivel, nagyon tetszett a neve, de még nem próbáltam ki, most még maradtam a fincsi csokisnál. 
Szerintem egyébként szépre sikeredett a végeredmény, bár még csak most csináltam másodszorra, de úgy meginspiráltak, hogy rögtön be kellett fotózzam őket! :)
Recept: 
30 dkg étcsokoládé
10 dkg margarin
30 dkg kristálycukor
2 csomag vaníliás cukor
15 dkg liszt
4 db tojás

Elkészítés: 
A csokit összetörjük, majd vízgőz fölött megolvasztjuk a vajjal, ha fényes, levesszük és félretesszük. Addig a tojásokat a cukorral és a vaníliás cukorral fehéredésig keverjük. A kissé kihűlt csokit a tojásos keverékhez adagoljuk, viszont figyelni kell, hogy a csoki ne legyen túl meleg, mert megsüti a tojásokat. Ha összekevertük, beleszitáljuk a lisztet, majd csomómentesre keverjük. Egy alufóliával  sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük (ha szeretnénk picit különlegesebbé tenni, a sütés előtt megszórhatjuk darabolt mogyoróval/dióval/mandulával), majd a 180°C-ra előmelegített sütőbe tesszük kb. 25 percre (de érdemes figyelni, és egy fogpiszkálóval megszurkálni). 
Én madártejes fagyival ettem, de legutóbb vaníliasodót készítettünk hozzá. ☺

Ti szeretitek a brownie-t? Szoktatok csinálni? :*
Szeretettel, Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Huhhh alufóliával bélelt? Ilyenről még nem hallottam, max ha steak burit kell sütni, de amúgy én mindig sütőpapírt használok.
    A kép alapján lehet, hogy picit túlsütötted, én személy szerint szeretem, ha a közepe kicsit folyósabb, mert ugye a recept lényege is az, hogy nem kell teljesen megsütni. :) Én Philadelphia krémsajtot szoktam tenni a közepébe vagy oreo kekszet, ha natúran csinálom, akkor karamell szósszal szoktam tálalni vagy nagyon finom eperöntettel is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a helyzet, hogy nem volt itthon más csak alufólia, lehet átírom, de egyébként nem volt vele semmi gond. :) Karamell szósszal kipróbálnám!

      Törlés
    2. Nekem is csak azért volt fura mert az olyan könnyen szakad. Van egy szuper karamell szósz receptem, be is linkelem. ;)
      http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/09/recept-sarok-sos-karamell-szosz.html

      Törlés
    3. Köszönöm, mindenképp kipróbálom! ☺

      Törlés
  2. Nagyon gusztán néz ki, ügyes vagy!:) Én ettem már de itthon még nem mertem vele megpróbálni. Viszont ez a recept nagyon tetszik, sőt mostanság egyre több sütős-főzős blogra is feliratkoztam szóval betáraztam tuti sütireceptekből.:D A képek szuperek lettek megint.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen próbáld ki! Köszönöm szépen! :*

      Törlés
  3. Hűűűha! Ezek valami szuperül néznek ki! Most rendesen megéheztem és irigylem a sütési tudásodat.:D Én csak enni járok be a konyhába. De majd talán nyáron belevetem magam a konyha titkaiba. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy köszönöm! Szerintem igazán nem nehéz, főleg ha követed a receptet! Meg ha el is rontod, nem történik semmi baj ☺

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...