2016. május 2., hétfő

Április kedvencei

Sziasztok!

Nem nagyon szoktam kedvences bejegyzést írni, hiszen nagyon sok hónapig használom ugyanazokat a termékeket, de most a tavasz beköszöntével előkerülnek a kellemesebb, könnyedebb termékek, hiszen jobban esik a melegben azokat használni. Igaz, hogy még nincs itt az a "grillcsirkévé sülök" időszak, de azért jobb az elővigyázatosság. Egyébként ilyenkor tavasszal sajnos nagyon megy a hajtás, a sok vizsga és az év végi jegyek kijavítása is betesz, főleg az időbeosztásomat zavarja meg leginkább. Nemrég vettük fel a fakultációinkat is, a történelmet és a franciát választottam, hiszen ez a két kedvenc tantárgyam, kíváncsian várom mit tartogatnak majd!
Visszatérve a kedvencekre, szerintem a következőkben szereplő dolgokat használtam legtöbbször vagy akár napi szinten is, ezeket persze más termékek is kiegészítik, mint például a parfümöm vagy a szemöldök formázáshoz használatos kiegészítőim, de ha kíváncsiak vagytok, akkor elkészítem a reggeli készülődős rutinomat Nektek.
Erről, a Granier PureActive BB krémről lehet, hogy volt már szó a blogon. Én megvagyok vele elégedve, nemsokára a végére érek a tubusnak, a színe kicsit narancssárgás a bőrömhöz, de eldolgozva ez nem nagyon látszik. A tisztító képességeiről nem nagyon tudok nyilatkozni, hiszen nem nagyon fedeztem fel bármiféle ilyen hatást. A tartóssága pedig egészen jó, én csak a minden napos tesivel tudok érvelni. ;) Kuponnal vettem még az ősszel, szerintem úgy igazán megérte, minden nap használom már fél éve, szerintem sokáig elég. Összességében jó, szeretem, bár nem vettem belőle újat.
Ezt a Rimmel, finom uborkaillatú  szempillaspirált nagyon megszerettem az elmúlt két hónapban, akciósan sikerült hozzájutnom a Rossmannban, én nagyon meg vagyok vele elégedve, hosszú és dús pillákat varázsol, nem pereg és ez is sokáig fennmarad. 
Még a karácsonyi időszakban került hozzám ez az Avonos ajakápoló, azóta is töretlen sikere van, nagyon szeretem, bár felváltva használom egy vanília illatú tégelyes Labello-val, amit szintén szeretek. Ezt ha tehetem biztos újravásárolom.
Ezt a Baleás micellás vizet nagyon kiszerettem volna próbálni, hiszen elképesztően jó áron kapható a Dm üzleteiben, és egyébként nekem tökéletesen használt, vagyis semmivel sem tartom jobbnak, mint a Garniert (csak azt használtam előtte). Felfrissít és jól leszedi a maradékát a sminkemnek. 
A Dove Split ends rescue pumpás hajápolóját minden hajmosás után használom, főleg mióta megszabadított a fodrász a törött hajvégeimtől. Szeretnék vigyázni a hajamra, nem szeretem ha össze-vissza van törve a vége, pedig sajnos mivel vékony szálú nagyon könnyen sérül, annak ellenére, hogy soha nem formázom semmivel. Egy mogyorónyit szoktam a még nedves hajvégeimen szétoszlatni, s csak ezután szárítom meg a hajam. Én nagyon megszerettem, bár ez is nemsokára elfogy. :(
A Balea olyan jó illatú tusfürdőket gyárt, én nagyon imádom őket, és olcsók is, bár sajnos nem olyan krémesek és ebből kifolyólag nem habzanak olyan jól, mint például egy Dove tusfürdő, de attól függetlenül nagyon megszerettem ezt az édeskés illatú, nagyon meglepő színű (olyan, mint a kupak) tusfürdőt. 
A kedvenc zenémet sem hagyhattam ki a felsorolásból, Andy Biersack legújabb száma lett a kedvencem, olyan szép mély hangja van, egyszerűen megunhatatlan számomra.


Ti miket használtatok ebben a hónapban a legtöbbször, vagy mi volt a kedvenc pillanatotok, zenétek esetleg könyvetek, filmetek? :*
Szeretettel, Brigi

8 megjegyzés:

  1. Imádom az ilyen típusú posztokat, a tiédet is jó volt olvasni. Nagyon szép képeid vannak!:) Ennek a hónapnak a filmje nálam a főnök volt, amiben Melissa mccarthy megint fergetegeset alakított. Hihetetlen, hogy mennyire gyorsan elment az idő és már az áprilisi kedvencek bejegyzést írom, s olvasom mindenhol...sőt alig egy hónap és belecsöppenünk a nyárba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm nagyon kedves vagy! :) És igen szerintem is hihetetlen, hogy telik az idő :o

      Törlés
  2. A Rimmel spirált én is nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
  3. A spiràl nekem is tetszik, a Balea micellás vize viszont nem. Amikor kipróbáltam, szerettem, aztán egy kis idő múltán teljesen megváltozott az állaga és a viselkedése is. Kár érte, mert amúgy szépen tisztít, az ára meg egyenesen verhetetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy a micellás vízzel nem jártál jól, nekem már több hónapja megvan, bár én átöntöttem egy kisebb üvegbe és úgy használom. :)

      Törlés
  4. Szia Brigi!
    Még mindig csudaszép fotókat csinálsz és a tulipánok nagyon jól mutatnak rajtuk. Most hadban állok a kézkrémekkel, mert hol ezt használom, hol azt, úgyhogy inkább nem sorolom fel őket.:D A zenék közül talán Coldplay - Hymn for the weekend lopta be magát a szívembe, de nagyon.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm nagyon aranyos vagy, igyekszem. ;) És kézkrém ügyben én is.. A Coldplay-t én is nagyon szeretem!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...