2016. november 4., péntek

sweater weather



Sziasztok!

Az elmúlt egy hónapban többször is voltam ruhákat vadászni, egyszer Glamour napok miatt, máskor a névnapom miatt, aztán meg csak azért mert láttam, hogy van egy kis leárazás a H&M-ben, aminek nagyon megörültem, hiszen olyan ruhák is le voltak árazva, amik nem éppen a volt szezonális áru leselejtezéséből maradtak. Mostanában nagyon beleszerettem a pasztell rózsaszínbe, s hál istennek sok ilyen színű ruhadarabot árulnak mindenhol.
A vásárlásmániámnak soha nem tudok eleget tenni, szóval ezért a sok dologért ismét bocsánatot kérek, de olyan jó érzés mindig az évszakokhoz vásárolni ruhákat, főleg most, hogy jön a hideg, így tele vannak az üzletek pulóverekkel, kabátokkal és meleg sálakkal és sapikkal. Csak az bírja ki, akinek nagy az akaratereje vagy nem is szeretne vásárolni. :P Sok hosszú ujjú felsőt sikerült vásárolnom, pedig régen nem tudtam magamon eltűrni őket, mindig felhúztam az ujjukat, de úgy látszik kinőttem ezt a faksznimat.
Egy csizmát is beszereztem, ami inkább késő őszi, vagy száraz téli időkben lesz jó, hiszen a vékonyabb talpa és a művelúros anyaga nem éppen a csapadékos időre van tervezve.

H&M - 1290 Ft
H&M - 1290 Ft
H&M - 1290 Ft
H&M - 5990 Ft - 20%
H&M - 2990 Ft - 20%
H&M - 1500 Ft
H&M - 2000 Ft
C&A - 5990 - 20%
Pepco - 1490 Ft (pizsama)
CCC - 11500 Ft

Ti miket vettetek mostanában? 
Szeretettel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz ruhákat vettél, csak irigykedek. :D A csizma a legnagyobb kedvenc, nagyon szép. Régen én is ilyet akartam venni, de mivel épp januárban jártam a boltokat, végül egy rövidebb téli csizmával tértem haza. ^_^"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nagyon aranyos vagy! ^^ Most nagyon sok boltban látni ilyen hosszú csizmákat, érdemes megnézni!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...