2017. január 2., hétfő

Hiányos karácsony



Sziasztok!

Ne haragudjatok rám, hogy nem voltam lassan már két hónapja a billentyűzet mögött, csak olyan szinten szétestem, hogy nem szerettem volna olyan posztokat közzétenni, amiknek a színvonala kicsit alacsonyabban van a megszokottól, bár tudom, hogy az elhanyagolás sem vezet semmi jóhoz, hiszen ilyenkor mindig megcsappan a feliratkozók száma, ami kicsit elszomorít. Bár most nem panaszkodni szeretnék, inkább csak elmondani, hogy 2017 kezdetével, ismét megfogadtam dolgokat... Nem tudom, hogy a későbbiekben hogyan fog ez változni, hiszen nem én írom a sorsomat, és nem én szeretném, hogy ezek a fogadalmak megint elhanyagolódjanak. 
Új év, új én, hangzik el ez mindig az emberek szájából minden újévkor, de szerintem, ha valaki elhatározza, hogy sikerülni fognak a tervei, és igenis odateszi magát, akkor eléri a céljait.
Sok dolog megváltozott az életemben amire nem számítottam, vannak nagyon jók, és vannak nagyon rosszak is, bár nem szeretnék panaszkodós posztot kikerekíteni ebből. 
Köszönöm annak, aki nem pártolt el a blogomtól, vagy tőlem, ha úgy vesszük.♥
De mivel már másodika van, lógok egy poszttal, szóval gondoltam, hogy ezután a hosszú bevezető után megmutatom a karácsonyi ajándékaimat, hogy feldobjam a kedvét annak, akit kicsit lehangoltam ezzel a pár sorral. Fogadjátok szeretettel!
Viki barátnőmtől♥
Lush - maci alakú fürdőbomba
Canon lencse alakú termos a barátomtól, Danitól♥
C&A
H&M
Sál. bordó sapka - New Yorker
szürke sapka - C&A férfi részleg
H&M
Tally Weijl
Six ( C&A)

Ha esetleg kíváncsiak vagytok, hogy micsoda mennyibe került, esetleg arra, hogy mikor vettem, hogy lehet e még kapni, akkor írjatok bárhol! Itt, Facebook-on vagy e-mail-ben is. 
Nagyon boldog új évet kívánok Nektek és remélem, hogy minden teljesül, amit elterveztetek és nem fogtok csalódni 2017-ben!

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...