2019. december 1., vasárnap

OUTFIT | Back to basics



Sziasztok!

Rengeteg idő telt el azóta, hogy utoljára közzétettem a blogon bármiféle tartalmat, és ezt őszintén sajnálom! Úgy éreztem, hogy most kell egy kis szünet nekem és a blognak is, mert rengeteg időt és energiát vett el tőlem akkor, amikor kb a legnagyobb szükségem volt mindkettőre. Szerencsére belerázódtam az egyetemi életbe, megtanultam ehhez alkalmazkodni és most újult erővel szeretnék belecsapni a lecsóba (bár nem szó szerint, mert amúgy nem szeretem a lecsót, hupsz). Itt a december, jönnek az ünnepek és a szünet a suliban, ami azért is jó az én szemszögemből, mert a vizsgaidőszak is csak januárban kezdődik és azon szerencsések közé sorolhatom magam, akiknek csak egy vizsgája lesz az első félévében, szóval extra hála jár ezért!

Szóval így visszatérésem alkalmából gondoltam egy outfit bejegyzéssel örvendeztetlek meg benneteket. Nem is olyan régen készítettük Danival ezeket a képeket, amikor is összekötöttem a kellemeset a hasznossal és elmentünk a Szépművészeti Múzeumba a Rubens, Van Dyck és a flamand festészet fénykora című kiállításra. Azért volt hasznos is, mert az egyik órámra egy kiállításkritikát kellett készítenem, így kapóra jött, hogy ez még érdekelt is. 
Sajnos a tárlaton belül nem tudtunk képeket készíteni, mert nem volt engedélyezve, és rettenetesen szomorú voltam emiatt, hiszen gyönyörű festményeket láttunk odabent. Ha érdekel a 17. századi festészet és rajongasz a barokkért, akkor mindenképpen érdemes elmenni, bár ezt csak saját tapasztalatok alapján állítom! A múzeum shopban is megtaláltam a magamnak való szuvenírt, úgyhogy egy újabb szemüvegtörlővel büszkélkedhetem, amin egy műalkotás található.
No de az outfit, ez az egyik legkényelmesebb és legegyszerűbb szettem, amit hordani szoktam, hiszen a fekete farmer és a(bundás) Levi's dzseki alapdarabok a ruhatáramban. Nem is olyan régen, még az őszi Glamour napokon szereztem be ezt a dzsekit, és egyáltalán nem bántam meg, mert egy örök darab, olyan fazonnal, amit nem felejtünk el egy év alatt. Azt viszont kissé kifogásolom benne, hogy nem túl meleg, így az idei enyhe ősz során nagyon praktikus volt, de a télen már kevesebbet lesz rajtam szerintem. Inkább átmeneti, mintsem télikabátként fogom hasznosítani, amivel igazából nincs is semmi baj, de ha Te esetleg pont ilyen dzsekit tervezel venni télire, de hasonlóan fázós vagy, mint én, akkor nem ajánlom! 
Ezúttal kiegészítőként a BME Kommédiás vászonszatyromat választottam, amit természetesen nem csak azért szeretek, mert a szakom logója van rajta, hanem azért is mert sok minden elfér benne és még környezetbarát is, úgyhogy extra nagy telitalálat!


jacket: Levi's // jumper: H&M // trousers: Reserved // boots: Deichmann // totebag: BME Kommédia


Nektek mi az alap a téli ruhatáratokban? Szoktatok múzeumba járni?
Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...