2019. augusztus 19., hétfő

TESZT | Nivea Urban Skin Detox Éjszakai Maszk


Sziasztok!

Mostanában nagyon népszerűségnek örvendenek a maszkok minden mennyiségben, ezért sem meglepő, hogy minden márka kiadja a saját maszkját, akár minden típusban is. A Nivea arcmaszk arzenálja szinte az összes kategóriában helytáll és már nagyon sokat ki is próbáltam közülük. 
A trnd legutóbbi szépségápolási projektjében az Urban Skin Good Night Detox Éjszakai Maszkját tesztelhette 300 szerencsés (plusz 100-100 ember a másik két éjszakai maszkot) köztük én is. Nagyon örültem, hogy bekerültem ebbe a projektbe, hiszen nagyon szeretek új dolgokat kipróbálni, ráadásul arcmaszk-mániás is vagyok. 
Azért is választottam a három maszk közül ezt, mert a bőröm fiatal, nincsenek ráncaim, viszont gondom van a fővárosi szmog által lerakódott szennyeződéssel, így az Urban Detox kollekció a kedvencem a Nivea termékcsaládjai közül. 


"Az új, zöld tea kivonatot és hialuronsavat tartalmazó arcmaszk méregteleníti és regenerálja bőröd, miközben Te az igazak álmát alszod. A hűsítő és könnyen beszívódó krém arcon, nyakon és dekoltázson is alkalmazható. Az igazán tartalmas éjszaka itt kezdődik: Urban Skin Good Night Detox Éjszakai arcmaszk."
-Nivea


Az alkalmazása hihetetlenül egyszerű, este egészen vékony rétegben eloszlatom a megtisztított arcomon a maszkot, majd ahogy egy kicsit beszívódott (ez nálam kicsit több idő, mint általában az embereknél, eléggé nehezen szívódik be az arcomba bármi is, nem tudom az okát) lehet is lefeküdni, nem kell lemosni. Viszont mindenképpen ki kell hagyni a szem közvetlen környékét, mert nekem sikerült belekennem vagy belepislognom és bedagadt tőle, még reggel is éreztem, szóval mindenképpen érdemes vigyázni!
Az állaga egészen kellemes, mintha kicsit vizes hatású lenne, könnyen kenhető és emiatt friss érzetet kelt, kissé ragacsos hatást hagy az arcon, de mivel ez egy éjszakai maszk, teljesen érthető ez a tulajdonság. Az illata egyáltalán nem tolakodó, sőt, a zöld tea kivonat inkább nyugtatja az embert és előkészíti az alváshoz. Tehát a termék éjszaka elvégez mindent, amit csak kell, miközben mi édesdeden alszunk, vagyis nem csak méregtelenít és eltávolítja a mélyen lerakódott városi szennyeződést, de regenerál, hidratál és olyan puhává varázsolja az arcbőrt, mint amilyen a babáknak van! Meg is lepődtem reggel, hogy ilyen kellemes az arcom tapintása, sminkelni is jobb érzés volt! 
Hetente egyszer-kétszer használom, attól függ, hogy milyen a kedvem, lusti vagyok vagy sem. 


A csomagolása egyébként nagyon igényes. Amikor megkaptam egy celofánba csomagolt papírdoboz került a kezembe, majd miután kibontottam rögtön mosolyt csalt az arcomra a termék, ugyanis a teteje nem egyszerű kék, mint azt megszoktuk a Niveától, hanem olyan, mintha a csillagos ég lenne, természetesen ez azért van, mert egy éjszaka használatos termékről beszélünk, szóval nagyon ötletes a tervezése. A műanyag tégely a kupak alatt még egy fóliával is védve volt, így a boltban való vásárláskor sem kell tartanunk attól, hogy esetleg valaki belenyúlt volna, hiszen sokszoros a védelme. Ez egy 50ml-es krém, ami elvileg 15 használatra elég, őszintén nem tudom, hogy eddig hányszor használtam, de szerintem ha az ember takarékoskodik vele, akár többre is elegendő. 


Számomra a végeredmény egy élettel teli, puha arcbőr lett, és bátran ajánlom azoknak, akik szeretik az éjszakai maszkokat, hiszen ez igazán helyt áll!

Ti próbáltátok már bármelyik Nivea éjszakai arcmaszkot? Ha igen mi a véleményetek róla?

Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...