2021. március 4., csütörtök

Outfit | I WANT THE 00's BACK



Sziasztok!

Nem tudom, mi történt velem, de amennyire utáltam eddig a 2000-es évek divatját kb. most az az egyetlen, ami inspirál. Persze nem a plüss melegítőkre és a kék szemhéjfestékre gondolok, hanem a csattal összefogott hajra, a bőszárú nadrágokra, illetve az apró kézitáskákra. Szeretem, hogy a divattörténelem ismétli önmagát és vissza-vissza térő elemek lesznek újra csinosak. Pont ma hallgattam egy tudományos konferenciának az előadásait, amiben a divatról is szó volt és azt mondta az előadó, hogy a 20-as éveiben a fiataloknak kísérletezniük kell, hogy megtalálják a saját stílusukat. Ezzel pedig mélységesen egyetértek, hiszen keressük a hangunkat és végtére is az öltözködésünk is egyfajta művészet, amivel az egyediségünket kitudjuk fejezni. Szóval ebben a szettben egyértelműen az ezredfordulós divat inspirált engem. A nadrágom igazi retro darab, a Bonprix-tól szereztem be, a mintája, a fazonja az egész úgy ahogy van, de pont ennyire imádom is! Ez a kockás dolog valahogy akárhányat is írunk örök, a fazonnal viszont mindig jó játszani, mert ez a bő szár az én kis termetemet megnyújtja, így optikailag magasabbnak tűnök, bár erre a magassarkúm is rásegít. Egy fekete garbóra vettem fel egy krémszínű, szintén divatba visszatérő kardigánnal, amit betűrtem a naciba, hogy jobban mutasson. A kis fekete kézitáska pedig harmonizál a garbóm és a csizmám színével, így adva egy keretet a szettnek. Ugye látjátok, hogy a füle ilyen kis ráncolt, ismét visszautalva ezzel az említett évtizedre.


kardigán: C&A // nadrág: Bonprix (cikkszám:95011881) // garbó: Esmara (Lidl) // táska: CCC // csizma: H&M

Ölel, Brigi♥

*A bejegyzésben szereplő nadrágot a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...