2021. március 2., kedd

Outfit | AZ ÁHÍTOTT FEKETE CSIZMA


Sziasztok!

Annyira örülök, hogy itt a tavasz, már nagyon vártam, mert ez a kedvenc időszakom az évben, de szerintem már ezerszer elmeséltem már Nektek. Van valami nyugtató abban, ahogy látom feléledni a zord és hideg tél után a természetet. Minden rügyezik és kis idő múlva virágba borul, ezzel olyan színessé varázsolva az utcákat, hogy egyszerűen mosolyognunk kell, ha meglátjuk. Mindezek ellenére én meghagyom a virágoknak a színeknek, én pedig maradok a letisztult vonalnál, amiben a jól bevált fekete-fehér-nude színek pompáznak. Amint látjátok ebben a szettben is hű maradtam önmagamhoz, amit egyáltalán nem bánok, mert imádok alapdarabokat kombinálni, mindig más és változatos szettet tudok kihozni belőlük, így sosem unom meg őket! Ezért is választottam ezt a vagány kígyóbőr utánzatú csizmát A Bonprix oldaláról, amihez hasonlót már nagyon rég vadásztam magamnak, mert minden lánynak elkél egy hosszú fekete csizma a szekrényébe, illetve a lábára. Amúgy ez meglepően kényelmes, azért mondom, hogy meglep a dolog, mert ránézésre egyáltalán nem az, de be kell valljam, hogy a sarokmagassága tökéletes, a talpa pedig pont jó, nem túl vastag, de nem is érzem a kavicsokat a talpam alatt, valamint szerencsére rugalmas anyagból készült, így nincs minden pillanatban olyan érzésem, mintha hanyatt akarnék esni. Bélelt, így a hidegebb időkre tökéletes, de ebben az átmeneti időben is számíthatunk rá, mert egyáltalán nem zavaró a szőrös belső. Az ingem pedig nem csak egy egyszerű ing. Valójában sokkal vastagabb, így nincs olyan érzete az embernek 15 fokban, hogy konkrétan nincs rajta semmi, de mégsem sül meg, ha rásüt a nap. Nagyon szuper, rugalmas anyaga miatt kényelmes akár egész nap, de egy övvel kombinálva nagyon csinos hatást tudunk vele elérni. 


ing (cikkszám: 91445681), csizma (cikkszám: 93849581): Bonprix // 
nadrág: Reserved // öv: Takko

*A bejegyzésben szereplő inget és csizmát a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért.


Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...