2021. október 13., szerda

Outfit | BEIGE IS ALWAYS A GOOD IDEA


Sziasztok!

Az ősz számomra sosem csak egy évszak. Ilyenkor minden olyan csodálatos, a színek, az illatok és az érzés, hogy megint elmúlt egy szuper nyár és hamarosan itt a hideg tél. Az öltözködésben is a kedvenc időszakom ilyenkorra esik, hiszen imádok rétegesen öltözködni. Persze a praktika sem utolsó szempont, mivel általában reggel és este viszonylag hűvös van, napközben meg van, hogy annyira erősen tűz a nap, hogy megsül az ember. Ezért is olyan szuper, ha az ember előre gondolkodik és magához vesz egy-két plusz réteget és még, ha cipelni is kell magunkkal, megéri! Én a leggyakrabban egy blézert veszek magamhoz, mert ezek a ruhadarabok tökéletes kiegészítőkké válhatnak, még akkor is, ha csak egy farmer-póló kombót viselünk. Elegánssá teszik a legegyszerűbb outfitet is egy pillanat alatt, ráadásul a hűvös őszi széltől is megóvják az ember lányát. Tehát ilyen darabokat én mindig keresek a ruhatáramba, ezért is csaptam le a Bonprix oldalán erre a bézsre blézerre, mert egyrészt ebben a színben hiányzott a repertoáromból, másrészt pedig szerintem ez a szín mindent feldob! Egyszerűen öltöztem fel, hiszen egy kék farmerhez választottam fekete pólót és cipőt is, pár arany kiegészítővel. Úgy gondoltam, hogy tökéletes éke lesz a blézer ennek a szettnek, és nem csalódtam. Egyébként nagyon szép a szabása, nem túl rövid, nem túl hosszú, még az alacsony termetemen is jól mutat. Az ujja sem az szerencsére, bár én sokszor csak a vállamra dobom, mint a képeken is, ezzel sokkal lezserebb hatást lehet elérni.

blézer: Bonprix // póló, napszemüveg: H&M // nadrág: Levi's // táska: CCC // nyaklánc: Reserved // óra: Cluse

*A posztban szereplő blézert a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért.

Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...