2021. október 11., hétfő

Outfit | ELEGANT AND COMFY


Sziasztok!

A pirosat sosem éreztem az én színemnek, pedig mindig is tetszett. Ezért is szántam rá magamat még pár évvel ezelőtt, hogy beruházok erre a piros kis dzsekire. Igaz, hogy kb. az év 360 napján a szekrényemben ül, de nem bánom, mert amikor van hozzá kedvem, de legfőképp merszem, akkor tudok hozzá nyúlni. Mint például most! Ezt a számomra nagyon izgalmas mintájú pólót, amelyet a Bonprix oldalán találtam, el sem tudtam képzelni mással, mint ezzel a kabáttal. Mindig is érdekelt a keleti kultúra és nagyon szépnek találom az írásjeleiket, a motívumaikat, szóval nem hagyhattam ott! A másik szuper beruházásom pedig ez a csodás fekete szoknya volt, ami nem csak csinos, de hihetetlenül kényelmes is. Az anyaga nagyon kellemes, mert amellett, hogy elasztikus, még puha is, ezért egy hosszú napra is szívből ajánlom! Ráadásul a lépést is megkönnyíti a fazonja, ugyanis hasíték található a bal oldalán. Most ősszel elég sok szoknyára ruháztam be, hiszen rájöttem, hogyha kellően aláöltözöm (vastag harisnya és/vagy kisnadrág), akkor rengeteg őszi és téli outfit során is fel tudom őket használni. Próbálok mostanában tudatosabban vásárolni, hiszen ezzel magamnak és a környezetnek is jót teszek. Amikor leadtam a rendelésemet, a szoknyát és a pólót fejben együtt képzeltem el, és nagyon reméltem, hogy a való életben is jól mutatnak majd együtt. Szerencsére nem csalódtam, hiszen szerintem egy városi eleganciát sugall a szett a maga különlegességével. Szeretem még a vásárlás közben elképzelni a ruhatáramban a darabokat, hiszen minél többször szeretném majd a későbbiekben kiaknázni a lehetőségeket, amelyeket ezek a ruhák tudnak számomra biztosítani.


póló, szoknya: Bonprix // kabát: Pull&Bear // csizma, napszemüveg: H&M // óra: Cluse

*A posztban szereplő pólót és szoknyát a Bonprix csapatától kaptam ajándékba a posztban való bemutatásért.

Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...