2013. november 11., hétfő

Ismét egy haul :)

Sziasztok!! Ismét egy haul poszttal jelentkezem. Említettem egyszer, hogy vásárlás mániás vagyok, szerintem észrevettétek ti is. Na de én ettől érzem jól magam:) De kezdem is, nem untatlak titeket a bevezetővel.

Az első dolog amit kaptam az egy felső a New Yorker-ből. Szép türkiz színű, csipke blúz, aminek az alja fodrozott és a hátán egy darabon cipzár van, díszként. Szerintem nagyon különleges. Alá kell venni egy trikót vagy pólót, aminek a színe lehet: fekete, fehér, türkiz és szürke is. De ez csak egy tipp;) Az ára 3999 Ft volt.
És a nyakáról is egy kép.
A következő ruhadarab is a New Yorker-ből van. Szerintem szép, ahogy a szürke pólón egy sötétebb szürke minta fut át. Ezt a pólót leárazva vettem, így csak 1490 Ft. volt. Mellesleg a Váci utcából van:)
Amikor a Váci utcában jártam, akkor a C&A-ban találtam egy 3-as fülbevaló szettet. Ami első látásra megtetszett, főleg, hogy a fülem nemrég lett másodszor is kilyukasztva. Pont ilyeneket kerestem. :) Az ára csak 890 Ft. volt. Szerintem nagyon megérte.
Az egyik szombaton felkerekedtem és elmentem a Sugárba, azon belül pedig a Hádába. Szeretem, mert itt egyediek a ruhák, minőségiek és olcsóbbak, mint a boltokban. Mivel sokat járok ide, sok ruhám van innen. Nagyon szeretem őket. Most két pulcsi került be a szekrényembe, egy fehér és egy fekete. A márkájukat nem tudom, mivel Angliából származnak. De az elsőnek az ára 1999 Ft, az utóbbinak pedig 2999 Ft. volt. Szerintem ha bemegyünk a H&M-be vagy a Bershkába a legolcsóbb pulcsi amit találunk 3990-4990 Ft. Ennél lényegesen olcsóbb a Háda. Javaslom nézzetek be az egyik üzletükbe ha eddig még nem tettétek.:)
Bementünk a DM-be is, ahol vettünk egy Balea (saját márkás) arctisztítót aminek málna illata van... Hmm nagyon mennyei aromával rendelkezik. És jól is használ. Az ára 799 Ft. volt.
A fenti üzletben megvettük a Dove Repaer&Rescue pumpás hajvégápolóját. Nekem nagyon töredezett a hajam, és mikor elfogyott a barackos ultra deux-os balzsamom, kiszerettem volna próbálni ezt. Jókat hallottam róla, remélem segít, szerintem hamarosan tesztet is olvashattok róla a blogon.:) Az ára nem túl barátságos 1399 Ft, de mivel nagy kiszerelésben adják, jobban megéri, mint a többi. Amúgy, ha valaki megszeretné venni, annak azt ajánlom, hogy nézze meg a DM-ben, a Rossmann-ban és a Müllerben is, mert pár száz forint eltérés van a boltok közt. Például az Árkádban lévő Rossmann-ban drágább volt, mint a Pólusban, a DM-ben.
A DM-ben megvettem az Essence egyik új körömlakkját a Color&Go kollekcióból. 111 english rose névre hallgat, szerintem találó. Nagyon szép mályvás, burgundis színe van. Az ára 499 Ft.
Az utolsó pedig egy vastag leggings, norvég-mintával. Szerintem nagyon aranyos, nagyon vastag és puha. Kimondottan téli ruhadarab. Az Asia Centerben vettük, az ára pedig 2700 Ft, volt, de ez boltonként változó!
Ti miket vettetek mostanában? :)
Ennyi lett volna ez az új haul. Remélem tetszett, ha igen komizz, pipálj és iratkozz fel!:D

3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...