2013. november 3., vasárnap

Körmös TAG

Sziasztok!! Ebben a posztban egy körmös TAG-et töltök ki. Remélem tetszik és ti is megcsináljátok majd:))

1. Hány darab körömlakkod van?
Per pillanat 38db lakkom van:) De folyamatosan bővül a körömlakk családom.

2. Mi a kedvenc körömlakk márkád?
A kedvenc körömlakk márkám a She és a Catrice.

3. Szereted a repedező körömlakkokat?
Nem igazán, bár nekem is van egy, régen tetszett, de mostanra már kevésbé.

4. Milyen márkájú volt az első körömlakkod, kb. mennyi idős voltál?
12 évesen kaptam meg és a Lovely ColorMania átlátszó lakkja volt, tele csillámokkal. :D

5. Melyik szín áll tőled legtávolabb?
Azt hiszem az összes "neon" szín.

6. Melyik szín áll hozzád legközelebb?
A legközelebb hozzám a földszínek (nude) és a pasztell színek állnak:)

7. Csillámos lakk vagy csillám nélküli?
Szerintem csillám nélküli, a csillámosakat nehezebb lemosni...

8. OPI, China Glaze vagy Essie?
Én még nem próbáltam egyiket sem, de az OPI-ról nagyon sok jót hallottam.

9.Sötét vagy világos színek?
Igazából nekem mindegy:) de a suliban inkább a világosakat hordom, vagy sötétebbek közül a barnás árnyalatok kerülnek fel legtöbbször a körmeimre.

10. Mi van a körmödön most?
Catrice 630 Sing:Hey Dirty-Lilah!

11.Szereted a matt lakkokat?
Nem használtam még egy matt lakkot sem, de szerintem szeretném.:D

12.Szereted a francia manikűrt?
Igen, de sosem bírom egyedül megcsinálni, béndzsó vagyok;) 

13.Kedvenc szín a nyárra?
Azt hiszem a pink, a kék és a korall.

+1.Milyen gyakran fested a körmeidet?
Én úgy kb. hetente vagy egy héten kétszer, a lakk minőségétől függ.

Köszönöm, hogy elolvastad, remélem tetszett, ha igen pipálj, komizz vagy iratkozz fel!! :D :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...