2013. november 15., péntek

TAG-azaz tudj meg többet rólam ;)

Sziasztok!! Ebben a bejegyzésben egy személyesebb TAG-et töltök ki, ha tetszik majd, csináljátok meg ti is :)) 
1. Mit szeretsz a legjobban az életedben?
Azt, hogy boldog vagyok. Meg van mindenem amit csak kívánhatnék, csodálatos szülők, imádni való barátnők/barátok és egészen jól is tanulok. Nekem ez a legfontosabb, mivel, ha az ember nem tudja értékelnie amije van, el van veszve...:) Ja és persze írhatom a blogomat, amit csak miattatok csinálok ♥

2. Miért kezdtél el blogot írni?

Azért, mert amikor én olvastam a blogos példaképeim írásait, akkor belegondoltam, én miért is ne csinálhatnám ugyanezt? Megosztani tapasztalatokat és élményeket csodás érzés, főleg ha kapok visszajelzéseket is. 

3. Mit szeretnél elérni az életben?

Azt, hogy sikeres és független nő legyek, jó állással, olyan férjjel aki teljes szívéből szeret és gyerekekkel akik imádják az anyjukat és nem úgy kezelnek, mint egy "csicskát".

4. Kedvenc film-könyv?

A kedvenc filmem az  1 nap, Anne Hathaway főszereplésével, sírtam rajta :'( És a kedvenc könyvem pedig, hmmm... azt hiszem az Enigma és az Obszidián.

5. Mi a csillagjegyed és mennyire érzed magadra vonatkozólag a jegyeit?

Oroszlán vagyok és teljes mértékben magaménak érzem ezt a csillagjegyet. Kivívom az igazamat és kevés dolgot adok föl. Mellesleg ordítozni is szoktam. ;) 

6. 5 dolog, amit az elkövetkező 5 évben mindenképpen megszeretnél valósítani?

        1. az az, hogy elismert bloggerina legyek.
        2. az az, hogy sikeresen letegyem az angol és a francia nyelvvizsgát.
        3. az az, hogy jó pontokat szerezzek az érettségin.
        4. az az, hogy bejussak a választott főiskolámra.
        5. az az, hogy a sok munka és tanulás mellett a barátaimmal is legyek  ♥

7. Kedvenc sorozat?

A kedvenc sorozatom a V, mint Viktória és az Így jártam anyátokkal, de a Pretty Little Liars-t is nagyon szeretem. :) 

8. Mi leszel, ha nagy leszel?

Fotós szeretnék lenni, de ezt megemlítettem már párszor a blogon.

9. Humán vagy reál tárgyak?

Hozzám a humán tantárgyak állnak közel, a fizikával, kémiával és matekkal nem szívleljük egymást...

10. Álmodozó típus vagy, vagy két lábbal állsz a földön?

Van, hogy így, van, hogy úgy, de inkább az utóbbi, azaz, hogy két lábbal állok a földön. Sokan kérnek tőlem tanácsot. A barátnőm szerint én egy "lelki szemetes" vagyok.

11. A pillanatnak élsz vagy a jövőt tervezgeted?

Igazából a pillanatnak is élek, de a jövőt is gyakran tervezgetem, aztán rájövök, hogy még messze vannak a dolgok. :) 


Ennyi lett volna ez a kérdezz-felelek. Remélem tetszett, ha igen akkor komizzatok, pipáljatok, szavazzatok és iratkozzatok föl!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...