2014. május 10., szombat

Colourful NAC - 2. From green to blue

Sziasztok!

Régen hallhattatok felőlem, de a következő bejegyzésemből megtudhatjátok miért is voltam távol. Na de itt vagyok visszatértem és most egy köröm kihívással próbálkoztam meg. Thimmyke rendezte ezt a NAC-t, nézzetek be hozzá is!:) Ez a második forduló, az elsőről sajnos lemaradtam, pedig arra jó ötletem volt.

Ez a manikűr igazából csak a zöldet mutatja be, a kéket elhagytam, nincs is csak egy kék lakkom, azzal pedig nem igen tudtam volna ezt a menta zöldet kombinálni, úgyhogy inkább az utóbbinál maradtam.

Az Essence 146-os that's what I mint! elnevezésű lakkját használtam. Két rétegben vittem fel, majd jöhetett egy H&M-es topper egy rétegben. És voilá kész is!
A suliban többen is megdicsérték, még a francia tanárnőmnek is tetszett. Remélem ti is hasonlóan gondolkodtok, mint ő!
Igazából ennyi lenne ez a mani, semmi extra. Szerintem tavaszra tökéletes ez a szín. Csatlakozzatok ti is és csináljátok meg a kihívás többi részét, ha eddig nem tettétek!:)
Sarah♥

17 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett , én imádom a menta színt . Ehhez a témához én is mentát használtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Gondolom nem csak mi vagyunk így vele;)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, nekem nagyon-nagyon tetszik!:) Egyébként nekem is menta színűek a körmeim!:D♥

    VálaszTörlés
  3. De szép lett! Imádom ezt a párosítást. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó kombináció! :)

    VálaszTörlés
  5. Szép lett :) Szerintem simán párosíthatod a kéket a menta zölddel (bár nem tudom, milyen árnyalatú a kék) :)

    VálaszTörlés
  6. Tényleg szép, meg a képek is nagyon tetszenek! :)

    VálaszTörlés
  7. Igen, én is ugy gondolkodom, mint a francia tanárnőd. Nekem is tetszik. Szep lett! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...