2014. április 25., péntek

What's in my travel bag?

Sziasztok!

Mivel nemsokára jön a kirándulós szezon, gondoltam készítek egy olyan posztot, amiben bemutatom nektek, hogy mit vinnék magammal a bőröndön kívüli kis táskámban.

Lefényképeztem a dolgokat közelebbről is, hogy azért jobban látszódjanak, de összevissza lesznek, ezért előre is bocsi:
Nem mindent fényképeztem le, a telefonom és a fényképezőm kimaradt, ezért bocsi. Remélem tudtam segíteni nektek!:)

Nektek van utazós listátok?
Sarah♥

6 megjegyzés:

  1. Szia! :) Már vártam Tőled is egy ilyen posztot, nagyon kíváncsi voltam, és nem csalódtam! :)
    Megkérdezhetem, hogy honnan van a pénztárcád, és az E.ü.tartód? :) ^^ Szuper lett! :)

    Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiia!:) Óóó hát köszönöm szépen, örülök, hogy nem csalódtál! A pénztárcám már régi, de az Avonból van, az E.ü.tartó pedig egy Always csomaghoz volt.:))♥

      Törlés
  2. Jajj, márvártam, hogy ki tedd!^^ Nagyon jó lett:) A szemcsid hol vetted?
    Barbi♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó köszi Barbi!♥ És a H&M-ben tavaly, de most is lehet kapni ha nem is ilyet, de hasonlóakat és nem is olyan drágák.:))

      Törlés
  3. Nagyon jó kis poszt lett! :) Te aztán mindenre fel vagy készülve! :D♥

    xoxo Noémi
    http://naomibeauty-blog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...