2014. május 21., szerda

LFP - Fantázialények


Sziasztok!

Ma került sorra a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! kihívás 6. fordulója, amit You You, a Marlenka blog írója szervezett. Ebben a fordulóban fantázialények témában lehetett alkotnunk. Kíváncsi vagyok a többiek mit kreálnak, mert én alig tudtam kitalálni, hogy mik is kerüljenek fel a körmeimre pontosan. Végül e mellett a kis szárnyas gentleman mellett döntöttem.:)
Szerintetek milyen?
Tegnap anyukámtól kaptam ezt a babarózsaszín lakkot és nagyon megtetszett, így fel is vittem a körmeimre. Rajta egy csillámos topper van. A két angyal szárnyat (nem tudom mennyire látszik) egy ezüst díszítővel vittem fel és a középső ujjamon is "ebből van" a nyakkendő.
Kicsit maszatos a szmoking, de most délután dobtam össze, nézzétek el nekem. Nagyon nagy hajtás van a suliban és még vizsgáim is lesznek. De nem hanyagollak el titeket ne aggódjatok!:) 
Sarah♥
Ui.: Már Ask.fm-en is megtalálhattok! Kérdezzetek nyugodtan!:*

15 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...