2014. június 10., kedd

Better things are coming

Sziasztok!

Úristen! Olyan régen írtam, hogy már fogalmazni sem tudok rendesen. Ezért előre is elnézést kérek! Annyi mindent történt mostanában velem, hogy nem jutott időm a blogra. Sajnálom, de most mivel itt a nyár visszatérek, teljes erőbedobással! Remélem minden posztomat élvezettel fogjátok olvasni!:)♥
Van egy-két dolog, amit elmesélnék nektek, gondoltam most egy ilyen képes-beszélős poszttal jövök, hogy ne legyen olyan őrjítően nehéz és megterhelő olvasmány számotokra ezen a meleg nyári estén.

Nem mellesleg megnyitotta kapuit az Ask.fm oldalam is, ha van kérdésetek vagy bármi amit megosztanátok velem, akkor írjatok nyugodtan ide:  http://ask.fm/bsarahfashion

Először is, azért nem írtam már vagy 3 hete bejegyzést, mert vizsgáim voltak, mandulagyulladást kaptam és hasonlók. De most már meggyógyultam és élvezem a nyarat! Még május vége fele volt egy nyelvtan írásbelim, ez után pár nappal jött a kompetencia mérés (8.-os vagyok/voltam).  Két napra rá kiderült, hogy tüszős mandulagyulladásom van. De  másnap biológia szóbelim volt, így bementem lázasan és kihúztam pontosan azt az egy tételt, amit nem dolgoztam ki (gondolhatjátok mennyire repestem az örömtől). Összeszedtem magam és kijöttem egy négyessel. Ez volt pénteken. Hétfőn volt az irodalom vizsgám. Sikerült nagyjából meggyógyulnom és ez egy sikeres nap volt számomra. Itt kaptam meg a nyelvtant (5-ös lett) és az irodalom szóbelim is hasonlóan sikerült. Csütörtökön volt a kémia vizsgám.. Ettől nagyon féltem, de kitudtam magamból facsarni egy négyesre valót!Megkönnyebbült szívvel hagytam el az iskolát.:)
A másik nagy dolog, hogy teljesült egy kislánykori vágyam, kaptam egy cicát*o*. Még nagyon pici, csak 7 hetes. Fiú, a neve pedig Bajusz. Nagyon eleven kiscica, mindig rágcsálja az ujjainkat, meg rohangál ide-oda. Szerencsére szobatiszta és szinte alig van vele gond. Olyan nagyon aranyos, szerintetek?

A napokban feszültséglevezetésként elkezdtem filmeket nézni. 3 nap alatt megnéztem itthon 6 filmet, plusz moziban is voltam a barátnőmmel. Először úgy volt, hogy a Csillagainkban a hiba-t nézzük meg, viszont ezt nem játszották a hozzánk legközelebbi moziban. Nagy bánatunkra elő kellett szednünk a "B" tervet, ami nem más volt mint a Demóna. (Szerintem ő intézte így, hogy akkor is ezt nézzük meg, ha esik, ha szakad!;) ) Nekem személy szerint nagyon tetszett, hogy teljesen új arcát ismerhettem meg ennek a mesének. Ajánlom nektek!

Az itthon megnézett filmek linkjei:
-LOL

Ha tudtok jó filmeket, amiket ti is nagyon szerettek, akkor írjátok meg kommentben! Bármi jöhet. Előre is köszönöm:*

Legyen szép nyaratok!
Sarah♥

2 megjegyzés:

  1. Nekem sikerült megnézni hétvégén a Csillagainkban a hibát,eszméletlen film!Hiába olvastam már,a második felétől egészen a végéig könnyeztem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó igen hallottam, hogy ilyesmi reakciókat vált ki:(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...