2014. június 14., szombat

Lookbook | It's summertime!!

Sziasztok!

Még a tavasszal készítettem egy olyan posztot amiben Lookbook-os outfitek képeit mutattam be, és gondoltam most csinálok egy újat, csak most nyári darabokkal! Úgy véltem élveznétek, mert a múltkorinak is sikere volt.:) Ismételten írok némely kép alá egy kis saját véleményt, hogy ne csak úgy álljanak magukban, és hogy én is beszélhessek kicsit.

Ask.fm fiókomon tudtok engem faggatni, mindig válaszolok (najó éjjel nem:3).

Lookbook-on midig olyan jó kis összeállításokat találok, nem tudom, olyan stílusosak és nagyon tetszik az, hogy sok országból tesznek fel képeket. Néha magyarokat is találok, de a kedvencem egy svéd lány, a neve Ebba Zingmark. Lehet ismeritek őt, szerintem nagyon szép, vörös hajú lány. Ő lenne az:


Igaz, hogy ez annyira nem nyárias szett, de egy fesztiválra simán eltudom képzelni. Amúgy nagy Arctic Monkeys fan vagyok.^^

Mostanság nagyon kedveltek a magas derekú rövidnadrágok és hozzájuk rövidebb fazonú póló.



Imádom a jumpsuit-okat! Igaz, nekem csak rövidnadrágosak vannak.

Jujj! Régóta fáj a fogam egy ilyesmi felsőre, nem tudjátok honnan szerezhetnék be egyet?


Ezek a hajpántok! Olyan nagyon cukik és vidámak!
Ha még szeretnétek ilyen összeállításos bejegyzést, akkor nyomjatok a "több ilyet" gombra itt lent!:* 

Nektek melyik a kedvencetek?
Sarah♥

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...