2014. június 11., szerda

Nails | let's get diva


Sziasztok!

A napokban elgondolkoztam azon, hogy nekem miért nincs fekete körömlakkom? Igazából eddig csak azért nem vettem, mert úgy gondoltam, hogy nem illik a személyiségemhez, viszont láttam pár képet, amik inspirálóan hatottak rám és úgy gondoltam, hogy lehet a fekete körmöket is elegánssá varázsolni. A választásom a Miss Sporty - Up to 10 days fekete lakkjára esett. Nem állítom, hogy kifog bírni 10 napot, sőt lemerem fogadni, hogy nem, de nekem ez tűnt legszimpatikusabbnak. (Nem volt fekete Essence lakk a mi Dm üzletünkben.) Szép a fedése, két rétegben vittem fel, gyorsan szárad és na jó, már kezd kopni, de én nem használok fedőlakkot és ma "osztálykiránduláson" voltunk, szóval egész jól bírja.

A gyűrűsujjamon a szokásos H&M-es topper van. Nem tudom, hogy nektek mennyire tűnik "elegánsnak", de én így sokkal jobban eltudom fogadni magamon. Ha nem lenne rajtam ez a kis kiegészítő, akkor olyan lázadósnak hatna.

Tudom, hogy nem igazán nyárias, inkább a fesztiválszezonra tudnám majd elképzelni.

Na de ha kíváncsiak vagytok mennyi ideig bírta a lakk, akkor írjatok az Ask.fm oldalamra.:)
Sarah♥

7 megjegyzés:

  1. Hát ez a fekete annyira nem szimpatikus, én a Max Factoros verziót szerettem eddig a legjobban. A mani viszont nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel én még nem próbáltam nem volt ötletem, gondoltam először egy olcsóbbat próbálok ki:) Köszönöm!

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Hali! Ez csak nekem tűnik barnának? o.O

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...