2015. február 2., hétfő

HAUL | sales are here!


Sziasztok!

Karácsony elteltével rögtön elkezdődtek a leárazások, bár a h&m kirakatában már december elején olvasni lehetett ezeket a feliratokat. Fel is kerekedtem és beszereztem jó sok dolgot, igaz több helyen is jártam (Árkád, Pólus, Europeum) és többször is bejártam a boltokat, mivel ahányszor bementem annyiszor találtam valami újat. Jó tipp ha többször is bementek a boltokba, viszont mostanra sajnos eléggé le lettek fosztva. Olyan jó érzéssel tölt el, hogy mostanában mindig letudok olyan termékekre/ruhákra csapni ami olcsó és még szükségem is van rájuk!

A Bershkába betérve nem fűztem sok reményt ahhoz, hogy találjak valamit, mert akkora felfordulás volt az Árkádi üzletükben, hogy még a padló is tele volt a leárazott dolgokkal. Viszont nagy örömömre megtaláltam azt a pólót amit már azelőtt kinéztem (csak drágállottam), és lám, le volt árazva 1995 Ft-ra. Jött is velem haza.
Erre a cipőre már viszont a Deichmann-ban találtam rá. Igazából egyáltalán nem ilyen fekete magassarkút kerestem, de annyira megtetszett maga a cipő és az ára -3745 Ft- is, hogy nem hagyhattam ott.


Mivel ma nem volt utolsó két órám, gyorsan elszaladtam Tinussal a Blahára. Igazából A Müller volt a cél az essence és a catrice leárazások miatt, de nem volt már sajnos semmi. Kárpótlásul bementünk a TallyWeijl-be, ahol találtam egy nadrágot, szerintem ez volt a legjobb vételem eddig. 6995 Ft helyett 2900 Ft-ba került. Rögtön vittem is a pénztárhoz.
Az ottani h&m-ben vettem egy egyszerű szürke, bő szabású felsőt, nem volt leárazva de 1990 Ft volt.
A 3 gyűrűre pedig már a Pólusbeli c&a egyik six-es polcán találtam rá, amit még pár héttel ezelőtt szintén kinéztem. Már akkor is nagyon tetszett csak úgy gondoltam, hogy felesleges megvennem, mert annyi ujjperc gyűrűm van, de mikor megláttam, hogy csak 550 Ft, arra gondoltam ez egy égi jel és lecsaptam rá.

A Pólus béli h&m-ből jöttem haza a legtöbb leárazott termékkel, úgy örültem nekik! Sikerült beszereznem egy iszonyatosan édes fehér felsőt, amin fekete pöttyök vannak, tiszta 60-es évek, mindössze 2000 Ft volt. A másik nagy szerelmem pedig egy fekete 3/4-es ujjú ing lett, ami még ennél is kevesebb volt (1500! Ft). Ezen kívül sikerült beszereznem 3 melltartót, darabját 700 Ft-ért és egy pizsama nadrágot 1500 Ft-ért.
A felső képen a RdeL young átlátszó körömlakkját (299Ft) és fekete filces szemhéjtusát (599Ft) láthatjátok, igazából semmi extra ezek csak utánpótlások voltak.

Voltam a hétvégén az AsiaCenterben is, igaz, hogy ott nincs sosem ilyen tél végi akció, de attól még néha kilehet fogni jó dolgokat, mint például ezt a nyakláncot. 1500 Ft-ot fizettem érte, azaz pontosabban anyu. Innen is köszönöm Neki!:*♥
Vettünk még két Moyra körömlakkot, az egyik egy sima nude szín a gel look kollekcióból a másik pedig egy világosabb-pasztellosabb kék a bubblegum kollekcióból.

A terranovában vettem két ugyanolyan fazonú pulcsit, csak az egyik a sötét, a másik pedig világosbarna. Nagyon tetszenek és mivel semmi extra nincs bennük tökéletes basic darabok. Darabja 1790 Ft volt.

Ennyit költekezni?! Ti miket vettetek a leárazások alatt?:*
Brigi♥

10 megjegyzés:

  1. A BSK póló nagyon szuper, én is szívesen felvenném és remekül passzol az új cipődhöz. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már várom a jó időt, hogy együtt felvehessem a kettőt!;)

      Törlés
  2. Ezek nagyon jók. Sajnáo nálunk minden drágább pl. Bershkában mint az ország többi részén. :( így még leárazáskor se annyira olcsó mint ha egy másik városban. De nagyon jó cuccokat szereztél be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt sajnálattal hallom.:( Viszont köszönöm szépen!:*

      Törlés
  3. Nagyon jó dolgokat vásároltál! A fekete H&M-es ing és a Moyra lakkok a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) Nekem a nadrág nőtt leginkább a szívemhez!:*

      Törlés
  4. Neked aztán rengeteg pénzed van :D amúgy szépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs annyi mint szeretném, de beosztom;) Köszönöm:*

      Törlés
  5. Klassz dolgokat vettél! :) Az a bokacsizma nagyon tetszik, én is majdnem megvettem, de nem éreztem túl kényelmesnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Én nekem kényelmes, sőt annyira, hogy 36-osat vettem a 37-38-as lábamra.:')

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...