2015. február 16., hétfő

Manikűrvadász | 15. forduló


Sziasztok!

Végre azt is megéltem, hogy a legendás Manikűrvadászban részt vehessek! Ezt a fordulót drága Panni rendezte és megint csodás képpel lepett meg minket. Alig vártam, hogy alkothassam, páromul Szilvit kaptam, akinek a blogját eddig nem ismertem, de iszonyatosan megtetszett már az első percben. Könnyű dolgom volt, hiszem körmös bloggal rendelkezik, így a manikban is bővelkedik. Le is csaptam pont arra amelyiket Ő annyira nem szereti, hisz nem épp a legkedvesebb körömlakkját használta benne. Szerintem ettől független nagyon szépre sikeredett. Az viszont más kérdés, hogy én mit alkottam belőle, mert szerintem csak a színeit őriztem meg a manikűrnek, de hát így sikerült..



Nézzétek meg a többi lány munkáját is!:*
Brigi♥

19 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik az alkotásod, egyszerre jelenik meg benne az arany üdesége és az óarany méltósága :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, de nekem a Tied is nagyon tetszik!;)

      Törlés
  2. Nagyon szépen harmonizálnak a színek, tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jó páros a fekete és az arany. Köszi;)

      Törlés
  3. Mesés lett a manikűr, és az eredeti legalább ennyire tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, és az eredeti csodás!:)

      Törlés
  4. Szép és elegáns, nagyon tetszik mindkettő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik ez az óarany manikűr lesz egy ideig a kedvencem, ha ilyen szépeket írtok róla! Köszönöm!:)

      Törlés
  5. uhhh, annyira jó lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a manid! *.* Persze Szilvié is... :3 Tényleg más, de mindkettő szuper. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan nagyon jól esik, köszönöm!:)) Szilvi nevében is!;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...