2015. február 22., vasárnap

OUTFIT | floral&bird


Sziasztok!

Első látásra beleszerettem ebbe az ingbe, s tudtam, hogy ez lesz az első tavaszi outfitem fő eleme. Egyszerűen mesés a mintája, az anyaga és a szabása is. Egy szó, mint száz, imádom! És olyan melegséggel tölti el a szívemet az is, hogy mostanában arra kelek, hogy a nap sugarai sütnek be a szobámba. Érzem, hogy a tavasz már nagy léptekkel halad felénk, hogy a telet mély álomba ringassa. Múlt hétvégén felfedeztük (az egyik barátunk által) a Liszt Ferenc teret, ami szerintem iszonyatosan szép. Mikor odaértünk, Tinával egymásra néztünk és azt mondtuk: Ide jöjjünk már el egyszer outfitet fotózni! És el is mentünk, szerencsére még a délután azon részét sikerült lencsevégre kapni, mikor épp ment le a nap.

Ballonkabát ~ kínai
Ing ~ c&a
Nadrág ~ RiverIsland
Chelsea boots ~ CCC
Karkötő ~ h&m

Örültök, hogy itt a tavasz?
Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Tenyleg meseszep az az ing! Es az ourfit is szupi lett! :)
    En nagyon orulok, hogy vegre itt a tavasz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye?! Köszönöm!:* Én is, már rég óta vártam.

      Törlés
  2. Nagyon szép ez az outfit! ^^ Tavasz köszöntöre tökéletes. c:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csini ez a szett, a színek szuperül harmonizálnak és illenek hozzád. :) Azt pedig külön ki kell hogy emeljem, milyen hangulatosak és szépek a fotók. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon köszönöm, olyan jól esnek ezek a szavak, de a képek a barátnőm, Tina érdemei!:))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...