2015. április 17., péntek

HAUL | Glamour napok 2015 tavasz


Sziasztok!

Már olyan izgatott voltam, hogy megint jöhet az "akciósan vásárolhatok, végre megint elkölthetem a spórolt pénzem" időszak. Most előre írtam listát, hogy miket szeretnék úgy kb. boltokra leszűkítve és a kuponokat is elrendeztem, kiírogattam, szóval minden készen állt a nagy bevásárlásra. Két nap is elmentem járni a boltokat: csütörtökön Anita barátnőmmel és a nővérével az Árkádot látogattuk meg, mondván, hogy hét közepe van, csak nem érnek rá az emberek, hogy akkora tömeg legyen. Áá dehogynem! Nagyon sokan voltak, de szerintem megérte, majd lentebb látni is fogjátok miért. Szombaton pedig a szüleimmel mentünk el a Pólusba elverni a maradék pénzünket és beváltani a többi kupont.

Rossmann:
essence 33 wild white ways
essence ultra strong körömesítő
lovely matt topcoat
Matt hatású fedőlakkot már nagyon rég vadásztam és mikor megláttam rögtön le is csaptam rá jó keselyű módjára. Fehér körömlakkra is ugyanilyen szükségem volt, azt is vittem magammal és jelentem nagyon jól fed ez a lakk, csak úgy, mint a másik új kollekciós lakkom, szóval örülök, hogy lecserélték a C&G-t. A körömerősítőm pedig kifogyott, így pótoltam a hiányt, ez az egyetlen ami bevált eddig nekem és nagyon szeretem is. 

Pimkie:
Szinte ennek örültem a legjobban, bár ide nem volt kupon, mégis 20% kedvezménnyel sikerült megszereznem ezt a gyönyörű műbőrdzsekit, amit azóta le se lehet rólam rángatni.

c&a:
Innen csak két csodálatosan szép six-es gyűrűvel távoztam. Én rendszeresen csak az ékszeres állványokhoz megyek oda, de vagy fél órát eltudok tölteni a nézegetésükkel. Nekem a gyöngyös közelebb áll a szívemhez, viszont az picit nagy így csak a jobb kezemen tudom hordani. A masnis arra viszont rászorul. Ki hallott ilyet?!

h&m:
A h&m-be sosem konkrét célokkal megyek be, azaz most pont igen, de az egy másik történet. Jó jó tudom, hogy mindkettő fekete-fehér és mindkettő ujjatlan, de annyira megtetszettek, plusz mindig jól jönnek az ilyen darabok és az a csipkeberakás az alján: Imádom!

F&F:
Nem hittem volna, hogy az F&F-es kupont elfogom használni, mivel csak a Pólus béli Tescoba tértünk be "nagybevásárlás" címszó alatt, de megláttam ezt a táskát és leesett az állam, halkan sikítoztam anyunak, hogy ha esik, ha szakad én ezt megveszem! Olyan elegáns, a színei is elragadóak, de apuval ott szenvedtünk, hogy hogy kell kinyitni, de végül az anyai kéz megoldotta.

dm:
L'oreal granit effect 890
Manhattam quick dry 1010N
Ó igen, a dm, hát itt jó sokan voltak és jó sokáig válogattam, de sikerült megkaparintanom éltem első L'oréal és Manhattan körömlakkját. Utóbbi csak egy egyszerű fekete, de előbbi olyan mesébe illő, hogy mikor megláttam a polcon, egymás szemébe néztünk és azt mondta: Vigyél magaddal! Nem lehetett ellenállni neki. Nem mellesleg a Balea-s sminklemosó is akciós volt, szóval annyit mondok: c'est super!

YvesRocher:
Már nagyon régen vennem kellett volna egy rendes kézkrémet, mert a kezeim akár a smirgli. Ki is néztem egyet még pár hete, és meg is vettem most 40%-al olcsóbban. A bal kezemet már rendbe hozta, de a jobbat valahogy még nem sikerült, de ezen felül minden rendben van vele. 

+
Ráadásként pedig megjött a második Aliexpresses nyakláncom! Mondtam is anyunak, hogy ennyi szerencse után valami balszerencse is fog érni, de reméljük nem lesz igazam!;)

Ui.: Mostanság észrevettem, hogy a h&m-ben sok 32-es ruhadarab van, szóval ha valaki extra kicsi cuccokat keres ott szerintem talál magának valót.

Ti miket vettetek Glamour napokon? Ha szeretnétek, nyugodtan linkeljétek kommentbe!:*
Brigi♥

14 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a statement nyaklánc!*-*

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek a képek *-* Én vettem egy C&G 152 give me nude baby körömlakkot, de nem tudom engem annyira nem varázsolt el.:/ De majd kipróbálom az új kollekciót, sok jót hallottam róluk!:) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bianka!:* Hát igen valahogy nem voltak az igaziak, nekem leginkább a tartósságukkal volt bajom.:/

      Törlés
  3. A Pimkie kabátka nagyon szép! Én sajnos kabát függő vagyok, ezért most nagy ívben kerültem őket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó nekem is lapul "pár" darab szekrényemben, már alig tudom becsukni az ajtót;)

      Törlés
  4. Nagyon klassz szerzemények, én ezeket vettem: http://judymuhely.blogspot.hu/2015/04/glamour-napok-es-tobb-helyrol-vasarlas.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Judy!:* Megnézem a te zsákmányaidat is!

      Törlés
  5. Nagyon szuper az F&F-es táska, a gyűrűk és az Alis nyaklánc is. Én még soha nem rendeltem onnan, milk a tapasztalatok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm!:* És jók a tapasztalataim, az első nyaklánc az nagyon hamar megjött, de erre elég sokat kellett várni, de minden okés volt vele, semmi szín eltérés, semmi fakszli.;)

      Törlés
  6. A dzseki és a nyaklánc a kedvencem. :3

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...